Kryziek Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 (bewerkt) Ik heb een probleem. Ik wil een programma installeren genaamd AlienGUIse. Maar dat wil niet. Als de installatie op 4% is geeft hij een error dat ik hem moet uitvoeren als administrator. Maar overal waar ik kijk ben ik administrator. Dit is het probleem: Hopelijk hebben jullie nog een oplossing. PS. Ik heb XP Bewerkt: 21 januari 2009 door Kryziek Reageren
Thundercover Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Rechtermuisklik op het installatiebestand (setup.exe of zo) > Als Administrator uitvoeren. Werkt dat wel? Edit: Oh, XP, even kijken of het daar ook kan... Edit2: Rechtermuisklik > Eigenschappen. Staat daar alles aangevinkt bij toestaan? Reageren
Gangsta Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 (bewerkt) Ik heb een probleem.Ik wil een programma installeren genaamd AlienGUIse. Maar dat wil niet. Als de installatie op 4% is geeft hij een error dat ik hem moet uitvoeren als administrator. Maar overal waar ik kijk ben ik administrator. Hopelijk hebben jullie nog een oplossing. PS. Ik heb XP Heb je wel met je rechtermuisknop op het icoontje geklikt en daarna op > ''Als administrator uitvoeren''? Of helpt dit nog steeds niet? Edit: te laat Edit2: XP: Hou shift ingedrukt > klik met je rechtermuisknop > Klik op ''Uitvoeren als'' > Klik op 'Deze gebruiker in het venster Uitvoeren als''. Bewerkt: 21 januari 2009 door Gangsta Reageren
GTA-GamerXbox Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 (bewerkt) [weggehaald] Bewerkt: 18 augustus 2014 door The Master Of Game Reageren
Kryziek Geplaatst: 22 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 Het heeft allemaal niet geholpen. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Geplaatst: 11 februari 2009 Toen hij bij mij deze fout gaf was de cd vies en bekrast.Is dat bij jou misschien ook het probleem? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.