Jon-asses Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Zit wat in een dipje Reageren
TomHagen Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Ik vind het wel wat hebben hoor. Het lijkt een beetje op een heel oude tv opname, met allemaal verkeerde pixels erin. Maar dat geeft wel een heel leuk effect, en het zorgt ervoor dat het niet leeg wordt. De sig is niet spetterend, maar ook niet saai ofzo. Eigenlijk kan ik er niks op aanmerken. De tekst vind ik erg goed gedaan, net zoals achtergrond. De tweede met wat kleur erin vind ik denk ik iets mooier. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Je bent een beetje een voorbeeld voor me geworden wat betreft Photoshop, aangezien ik graag hetzelfde niveau wil bereiken als waar jij je op bevind. Je signatures inspireren me, en ik heb dan ook al veel geleerd door ze te bestuderen. Ook deze ziet er weer zeer fraai uit, al moet ik wel bekennen dat het niet een van m'n favorieten is. De signature straalt echter wel een soort 'vintage'-look uit, zoals TomHagen ook al zei. De lichtinval die zich aftekent op het hoofd van Mbokani ziet er verzorgd uit, iets wat ik je niet snel na doe. Voor de rest is de signature wat aan de lege kant, maar vreemd genoeg stoort het me helemaal niet. Alsof het zo zou moeten zijn. De naam 'Mbokani' zegt me weinig tot niets, maar hij leent zich uitstekend voor een signature, zo blijkt nu ook maar weer. Je kan inderdaad beter, maar desalniettemin is het een prachtige signature geworden. Reageren
Arthis Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Hee, deze heb je met die ene tut van SG gemaakt toch? Ik vind hem wel strak. Mooie lighting enzo. Mooie textures heb je weer gebruikt en alles goed verwerkt. Ik vind alleen de 'lichtbron' bovenin wat te duidelijk. Doe die op wat lagere opqciti of fill. Ik vind de B&W versie beter. Renderblending kan wel beter, met wat lichting textures . Verder ziet hij er goed uit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.