Sweetness Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2009 (bewerkt) Hallo mensennn Ik zit altijd maar een beetje te ouwehoeren bij GTA.. (beetje mensen doodschieten politie lastig maken enzo) Majah, als je dat de heletijd doet wil ik eens wat nieuws om mee bezig te zijn bij het spel.. VERTEL JONGENS!! Ik hoop erop dat jullie nog wat hebben, iets om naar te zoeken zou kunnen ofzo, ik doe nu beetje missies voor LJ en auto's naar Brucie brengen, politiemissies en that's it.. Ik hoop dat jullie me wat nieuws kunnen brengen! Groetn Keerls:D PS: ik hoop dat ik de goeie topic heb uitgekozen, en dat dit niet eerder gepost is . Bewerkt: 21 januari 2009 door Sweetness Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Bellic Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2009 je kan multiplayer proberen is ook best wel leuk en anders toch de 100% halen Flying rats, random characters, stuntjumps etc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2009 Of ga gewoon cheaten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2009 (bewerkt) ga voor die 100 % mocht je die niet hebben, of ga voor de trophy's Bewerkt: 21 januari 2009 door SNIPER44 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ViceAgent Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2009 Je kan inderdaad gaan racen, online spelen, een chaos maken, enzovoorts. Mijn tip is echter: ga niet tegen je zin spelen! Het is een spel en spellen hoor je leuk te vinden. Vind je het niet meer leuk? Speel het dan niet! Misschien komt er over een half jaartje weer een tijd dat je zin hebt om GTA te spelen. Je hoeft 't spel dan alleen maar uit de kast te pakken. Het kan natuurlijk ook zijn dat je door de tips van anderen weer zin krijgt om GTA 4 te spelen. Ook dan is er geen probleem. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2009 Wat ook leuk is is op een Metro stappen en gwn ergens uitstappen. Je komt gegarandeerd op plekken die je nog nooit gezien hebt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2009 (bewerkt) Koop een spel waar je zeker van bent waar je Dagen mee bezig bent. Bewerkt: 21 januari 2009 door NickOwnage Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WarGamer599 Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2009 Koop een spel waar je zeker van bent waar je Dagen mee bezig bent. HA! ik ben al maanden zoet met GTAIV en krijg er nog steeds geen genoeg van. Maar als j nix meer weet te doen kun je ook gwn van alles uitprobere. Zoals Raketten schieten vanaf een wolkenkrabber, Glitches zoeken, Stunten, of gwn lkkr (had j wrschijnlijk al gdn) alles en iedereen overhoop knallen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GICE Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2009 je kan multiplayer proberen is ook best wel leuk en anders toch de 100% halen Flying rats, random characters, stuntjumps etc hoe kun je random characters doen? je moet dan toch gewoon wachten tot een blauwe mannetje op die kaart komt als friend? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
stano666 Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2009 San Andreas , Vice City , de Stories en gta3 die vervelen NOOIT , kan 4 wat van leren . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2009 Ik weet niet of je de PC-versie hebt maar ik vond ook verveling uit dus ben ik maar naar leuke mod's gaan zoeken en nu heb ik een paar script mods erop staan zoals bodyguard of drive along. Dan ga ik gewoon klooien met de bodyguards of gewoon dom naast iemand in de auto gaan zitten met g en kijk waar hij heen rijd Of ik trek een gevangenis pakje aan en ga in de gevangenis rondhangen of ik trek een politiepakkie aan en speel de goede gast. Wat ik ook altijd leuk vind is een flinke ketting ontploffing te maken op een van de snelwegen van alderney. Ik pak dan een grote truck en blokkeer de weg. Ik heb overigens een mod dat er veel meer auto's en mensen rijden/lopen dus het is erg druk en ook zonder de mod dus zonder mods kan dit ook. Dan gooi ik een granaatje onder de vrachtwagen die de weg blokkeerd en alle auto's ontploffen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gemertenaar Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2009 San Andreas , Vice City , de Stories en gta3 die vervelen NOOIT , kan 4 wat van leren . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ditmar154 Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2009 eigenlijk heeft sweetness wel gelijk als je de story lijn uit hebt is het niet egt meer zo leuk want online is het echt bagger rainbowsix vegas 2 online is veel leuker maar als je tog voor de 100% gaat word het na een tijdje ook wel vervelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2009 San Andreas , Vice City , de Stories en gta3 die vervelen NOOIT , kan 4 wat van leren . Hiermee geef ik je totaal ongelijk. Vice city, de stories en gta 3 verveelen mij al heel snel. Die verveelen mij am voor dat ik ze heb uitgespeeld. Vooral de GTA's in Vice City voor mij is één missie al genoeg voor het terug in de kast te steken. GTA san andreas daar beleef ik nog steeds dolle pret mee en zeker met GTA IV. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WarGamer599 Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2009 San Andreas , Vice City , de Stories en gta3 die vervelen NOOIT , kan 4 wat van leren . Hiermee geef ik je totaal ongelijk. Vice city, de stories en gta 3 verveelen mij al heel snel. Die verveelen mij am voor dat ik ze heb uitgespeeld. Vooral de GTA's in Vice City voor mij is één missie al genoeg voor het terug in de kast te steken. GTA san andreas daar beleef ik nog steeds dolle pret mee en zeker met GTA IV. Absoluut helemaal mee eens. GTA SA blijft gwn leuk, hoe vaak j het ook speelt. GTAIV heb ik bijna (storyline) uitgespeeld en ik vind het nog steeds hartstikke leuk. :tu: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.