Jump to content

Poll: Wie heeft er al gemod?


NFSGTA

Wie heeft er al gemod?  

22 leden hebben gestemd

  1. 1. Wie heeft er al gemod?

    • Nee, ik blijf met me poten van GTA SA af!
      3
    • Zo af en toe eens een auto'tje
      7
    • Ja, meer doe ik niet met SA
      8
    • Ik heb gemod maar daarmee heb ik SA he-le-maal gemold!
      1
  2. 2. Wat heb je gemod?

    • Een auto'tje
      14
    • een vliegtuig
      10
    • een motor
      11
    • een gebouw
      6
    • wapens
      5
    • niks
      5
  3. 3. Hoe heb je gemod?

    • Downgraden en dan IMG editor
      6
    • Gewoon met V1
      8
    • niks
      5
  4. 4. Wat voor merk soort auto's zet je er het liefste in?

    • Aston Martin
      4
    • Ferrari
      7
    • Lamborghini
      8
    • Saab
      2
    • Volvo
      2
    • skoda
      3
    • Anders
      10
    • Niks
      7
  5. 5. Wat voor mods heb je gebruikt?

    • Zelf gemaakt
      5
    • die van anderen
      13
    • niks
      4
  6. 6. WAT voor soorten mods gebruik je?

    • n00bmode
      4
    • SA:MP
      10
    • MTA
      4
    • SCM modding
      7
    • Anders
      1


Recommended Posts

Bierbuikje heeft gelijk, Je mist SCM modden

Dat hoort er zeker bij... Je bent met een (goede grote) missie 5 a 10 Keer zo lang bezig dan met een 3d model! Mischien nog wel langer...

Bewerkt: door BC7
Link to comment
Delen op andere websites

Hoezo 'Wie heeft er al gemod?'? Het spel is pokkeoud. xD

Een mod poll is sowieso onmogelijk. Er zijn al exe mods en meer crap. plugin dll's, grafische mods en nog veel meer.

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Hmm ja ik heb al wel gemod ja, een jaar of wat geleden, maar ik weet niet of een dergelijke poll nu veel nut gaat hebben. Zoals ikt al zei is het spel heel oud en als er mensen zijn die zouden willen modden, dan hebben ze dat hoogstwaarschijnlijk al lang gedaan. Bovendien is het lastig om alle aspecten van modding in één poll onder te brengen. Zelfs iets simpels als een handling regel aanpassen is in theorie al een mod.

Ik had SA V2, gedowngrade naar V1 en vervolgens met allerlei tools gemod. Zelf heb ik mods gemaakt, maar ik heb ook mods van andere mensen in m'n spel gezet. Verder nooit trainers als n00bmode of TC's gebruikt. SCM/CLEO mods eigenlijk ook nog nooit, maar alle andere denkbare vormen van modding heb ik volgens mij toch wel een keertje uitgeprobeerd. Al moet ik daar wel bij zeggen dat het alweer een tijdje geleden is. Tegenwoordig mod ik zelf amper meer en de laatste keer dat ik SA heb opgestart is ook alweer een tijdje geleden.

Link to comment
Delen op andere websites

Het nut van deze poll is mij eigenlijk volledig ontgaan, ik heb de beginpost nu al een aantal keer gelezen en zelfs tussen de regels door kon ik niet echt een goed argument of reden vinden. Daarnaast is het modden op zich zo uitgebreid dat het vrij lastig wordt om ook echt wat met de resultaten van zo'n poll te kunnen doen. Bovendien is de poll behoorlijk onvolledig, zeker als je geen enkel apect van het modden wilt weglaten. En tot slotte gaat dit subforum over het spel GTA San Andreas, niet over modificaties. Tooltjes buiten beschouwing gelaten.

:slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...