NFSGTA Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2009 IS er iets als de User track player van sa voor vc? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2009 Ja, in de map Mijn Documenten\GTA Vice City User Files\mp3 zet je gewoon muziek bestanden van het formaat wma of mp3. Als deze map er niet staat moet je hem zelf even aanmaken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NFSGTA Geplaatst: 21 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2009 THNX, maar hij moet in de systeem map. Niet in de user files. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2009 THNX, maar hij moet in de systeem map. Niet in de user files. Je hebt gelijk, sorry, mijn fout. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TommyGunz Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 Accepteert trouwens ook .wav Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
homepoeseke Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2009 IS er iets als de User track player van sa voor vc? bij mij kan ik alleen gedownloade liedjes spelen niet van cd hoe komt dat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeGe Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2009 IS er iets als de User track player van sa voor vc? bij mij kan ik alleen gedownloade liedjes spelen niet van cd hoe komt dat Je moet eerst de liedjes van de CD af rippen (kan met Windows Media Player). Daarna sleep je ze in de map en ze zullen wel werken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KillerZero86 Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2009 Volgens mij werkt trouwens ieder audio type, zolang je maar de juiste codecs geïnstalleerd hebt staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.