Jump to content

2x aanmelden met MSN.

Recommended Posts

Geplaatst:

Is er een programmaatje waarmee je je msn 2x kan opstarten zodat je met 2 verschillende accounts tegelijk aangemeld kan zijn? Zo ja welke?

Geplaatst: (bewerkt)

Ja dat kan. Met het programma Multipatcher. Hoe het precies werkt weet ik niet, maar daar kom je vast snel genoeg achter. ^_^ Succes ermee! :tu:

Edit: Hier is nog de uitleg erbij.

Bewerkt: door Kloep
Geplaatst:

MSN Plus kan je ook gebruiken. Je moet in de voorkeuren wizard zoeken naar een stukje dat vraagt of je meerdere Messenger Programma's kan starten. Dit vink je aan

Geplaatst:

Ik pleit gewoon voor Msn +. Daarmee heb je nog meer handige functies en er zijn volgens mij heel veel meer mensen die dit ook hebben geïnstalleerd op hun computer. Zoek eens met Google naar Msn + / Msn Plus en geniet van de talloze functies die het heeft! ^^

Mvg,

Hackman

Geplaatst:

@kloep: Dat programma geeft aan dat hij de patronen niet kan vinden :N .

@zamg0d: dat akn toch alleen met verschillende messengers? Dus bijvoorbeeld met de yahoo messenger en de MSN messenger?

Geplaatst:
@kloep: Dat programma geeft aan dat hij de patronen niet kan vinden :N .

@zamg0d: dat akn toch alleen met verschillende messengers? Dus bijvoorbeeld met de yahoo messenger en de MSN messenger?

Weet ik niet. Maar met een functie in MSG Plus kan je zegmaar MSN voor een tweede keer opstarten wat normaal niet kan. Ik gebruik dit dan ook voor me zamg0d1@.... adres en me prive adres

Geplaatst: (bewerkt)

welke msn heb jij? Wnt ik geloof niet dat MSN+ onder MSN 9.0 werkt.

600ste post!!! :dans: :dans: :dans: :dans:

Bewerkt: door KillerZero86
Geplaatst:

Met A-Patch kan het ook en hij werkt ook op MSN 9. Op de site de bovenste link en dan nog een keer de bovenste link. MSN afsluiten, patchen en je hebt Multi-MSN! :)

Geplaatst:

Jawel, ik heb het namelijk ook. Wanneer je deel 9 hebt ga je gewoon naar Google en zoek je naar een versie van Msn + voor 9.0 en je wordt zo verwezen naar hun site waar ze je een versie aanbieden die wil met deel 9 van msn! :Y

Mvg,

Hackman

Geplaatst:

600ste post!!! :dans: :dans: :dans: :dans:

Ik heb MSN 8.5... Ik had MSG Plus ookal op toen MSN 7.0 net uit was :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...