Jump to content

GTA IV traag


Remi-X

Recommended Posts

Remi-X, hoeveel Watt is je voeding, en van welk merk is je voeding?

Je hebt eigenlijk alleen een nieuwe videokaart nodig, en misschien een nieuwe voeding. Je processor en geheugen zijn voldoende. Als je mazzel hebt hoef je dus alleen een nieuwe videokaart te kopen.

Wat is jouw budget voor een nieuwe kaart (+ eventueel een voeding erbij)?

Trouwens, je kunt met het programma Fraps! zien hoeveel FPS je hebt. Dat is misschien handiger dan de benchmark tool. De benchmark tool draait een test in de avond, en dan heb je automatisch meer FPS dan overdag.

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Jouw topic met de systeem eisen komen overeen met die op Can You Run It, wat ik dus op low makkelijk aan moet kunnen lijkt me. :?

K snap er dus echt niks van.. Kan ik een LOW-Setting zijn vergeten?

In andere posts staat uitgelegd hoe je de prestaties kunt verbeteren d.m.v. van een aantal truckjes. Post 1 t/m 5.

Link to comment
Delen op andere websites

als zo'n beetje je hele pc verouderd is dan zou ik (als het mogelijk is) gewoon een nieuwe pc kopen of in elkaar laten zetten....eindeloos upgraden is ook maar zo zo en je blijft vaak achter de feiten aanlopen tenzij je echt alles upgrade...maar dat staat zon beetje gelijk aan een totaal nieuwe pc lol.

Link to comment
Delen op andere websites

Remi-X, hoeveel Watt is je voeding, en van welk merk is je voeding?

Je hebt eigenlijk alleen een nieuwe videokaart nodig, en misschien een nieuwe voeding. Je processor en geheugen zijn voldoende. Als je mazzel hebt hoef je dus alleen een nieuwe videokaart te kopen.

Wat is jouw budget voor een nieuwe kaart (+ eventueel een voeding erbij)?

Trouwens, je kunt met het programma Fraps! zien hoeveel FPS je hebt. Dat is misschien handiger dan de benchmark tool. De benchmark tool draait een test in de avond, en dan heb je automatisch meer FPS dan overdag.

Wat voor voeding ik heb weet ik niet, maar toen ik ooit van binnen keek dacht ik 300 Watt. Als ik het kan opzoeken met Everest moet je me even laten weten waar. Zou 450 Watt genoeg zijn voor een videokaart van 512 MB of een GB? Daar zag ik laatst een aanbieding over, van CoolerMaster.

Budget? Gewoon niet te duur. Ik kan best wel sparen, maar ik ga natuurlijk geen videokaart van 300 euro kopen.

En is het waar dat Quad Core processors niet goed functioneren met andere GTA's?

BTW: mijn PC komt uit augustus.

Jouw topic met de systeem eisen komen overeen met die op Can You Run It, wat ik dus op low makkelijk aan moet kunnen lijkt me. :?

K snap er dus echt niks van.. Kan ik een LOW-Setting zijn vergeten?

In andere posts staat uitgelegd hoe je de prestaties kunt verbeteren d.m.v. van een aantal truckjes. Post 1 t/m 5.

Ik zal nog eens kijken.

EDIT:

60 FPS bij laadschermen E.D.

12 FPS bij het voorfilmpje

1-8 FPS ingame. 5 FPS komt het meest voor.

Ook krijg ik volgens mij het dronken effect? Niko gaat uit zichzelf rijden, en ik kan hem wel remmen, maar als ik de rem loslaat rijd hij gewoon weer verder. Plus dat het beeld zeer magolisch alle kanten op schud :?

BTW: Zal het helpen als ik Vista op Windows 95 stand zet? Meestal word m'n pc daar wel sneller van.

EDIT 2:

San Andreas haalt soms de 120 FPS..

Bewerkt: door Remi-X
Link to comment
Delen op andere websites

450Watt is denk ik toch een beetje aan de krappe kant. Je kunt beter kijken voor een voeding met 500 of meer watt.

En voor een goedkope maar redelijke midrange kaart kun je een 9600GT XXX kopen voor iets meer dan 100 euro. Als je meer geld te besteden hebt kun je een 9800GT of HD4850 kopen.

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

dit zijn mijn spec

computer.gifComputer

  • Fabrikant: To Be Filled By O.E.M.
  • Computermodel: To Be Filled By O.E.M.
  • Computernaam: JESPER-0026445A
  • Systeemtype: x86 (32-bits) systeem

motherboard.gifMoederbord

  • Fabrikant: FOXCONN
  • Model: A7VMX-S/A7VMX-K/A7GMX-S/A7GMX-K
  • BIOS Fabrikant: American Megatrends Inc.
  • BIOS Model: BIOS Date: 04/12/08 09:29:42 Ver: 08.00.14, versie 080014
  • Aansluitingen: PCIE 1X (Vrij), PCIE 16X (Vrij), PCI1 (Gebruikt), PCI2 (Vrij)
  • Poorten: J1A1 (Muis), J1A1 (Toetsenbord), J2A2 (USB), J2A2 (USB), J4A1 (Parallel), J2A1 (Serieel), J6A1 (Audio), J6A1 (Audio), J6A1 (Audio), J5A1 (USB), J5A1 (USB), J5A1 (Netwerk), J5A2 (USB), J5A2 (USB), J5A2 (USB), J5A2 (USB), J5A2 (USB), J5A2 (USB), J2A1 (Serieel), J6B1 - AUX IN (Audio), J6B2 - CDIN (Audio), J6J2 - PRI IDE (Geen), J4J1 - FLOPPY (Geen), J9H1 - FRONT PNL (Geen), J1B1 - CHASSIS REAR FAN (Geen), J2F1 - CPU FAN (Geen), J8B4 - FRONT FAN (Geen), J9G2 - FNT USB (Geen), J6C3 - FP AUD (Geen), J9G1 - CONFIG (Geen), J9J2 - INTRUDER (Geen), J9G4 - ITP (Geen), J2H1 - MAIN POWER (Geen), J8B3 - TELEPHONY IN (Audio), J6J3 - SATA 1 (Geen), J6J4 - SATA 2 (Geen), J6J5 - SATA 3 (Geen), J6J6 - SATA 4 (Geen)

processor.gifProcessor

  • Model: AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 5000+
  • Kloksnelheid: 2600 MHz
  • Socket: Socket 940

memory.gifGeheugen

  • Grootte: 2047 MB RAM
  • Type(s): 2048 MB RAM (Onbekend, DIMM)

harddisk.gifHardeschijf

  • Bestandstype(s): NTFS (C:)
  • Grootte: 37,24 GB (37,24 GB (C:) )
  • Vrije ruimte: 5,6 GB (5,6 GB (C:) )

drives.gifStations

  • Type(s): A: 3,5-inch diskettestation, C: Lokale vaste schijf, D: CD- of DVD-ROM station, E: CD- of DVD-ROM station
  • Model(len): A: Onbekend, C: WDC WD400BB-75JHC0 IDE, D: _NEC DVD_RW ND-3550A, E: IRQZWB YRC9E709URK SCSI CdRom Device

soundcard.gifGeluidskaart

  • Fabrikant: Realtek
  • Model: Realtek High Definition Audio

videocard.gifVideokaart

  • Model: NVIDIA GeForce 9500 GT
  • Beeldprocessor: GeForce 9500 GT
  • Geheugengrootte: 1024 MB VRAM
  • Stuurprogramma: nv4_disp.dll, versie 6.14.11.7813

display.gifBeeldscherm

  • Fabrikant: Hansol Electronics
  • Model: Hansol 510F
  • Schermresolutie: 1024x768
  • Kleurdiepte: 32-bits
  • Frequentie: 60 Hz

mouse.gifMuis

  • Fabrikant: Microsoft
  • Model: PS/2-compatibele muis
  • Aantal knoppen: 3
  • Aansluiting: PS/2

keyboard.gifToetsenbord

  • Model: Standaardtoetsenbord (101/102 toetsen) of Microsoft Natural PS/2-toetsenbord
  • Type: Uitgebreid (101 of 102 toetsen)
  • Functietoetsen: 12

networkcard.gifNetwerkkaart

  • Model(len): Realtek RTL8169/8110 Family Gigabit Ethernet NIC (Ethernet 802.3), ASUS 802.11g netwerkadapter (Ethernet 802.3)
  • Adressen: IP: 0.0.0.0, MAC: 00:1C:25:E3:6C:2C, DHCP: 172.31.254.155 & IP: 192.168.1.104, MAC: 00:1B:FC:C3:8D:9F, DHCP: 192.168.1.1

directx.gifDirectX

  • Versie: 9.0c

operatingsystem.gifBesturingssysteem

  • Naam: Microsoft Windows XP Professional
  • Versie: 5.1.2600
  • Service Pack: Service Pack 3

info.gifGegenereerd door  fkinfotl.gifFlitskikker InfoTool (Versie 2.2.0.5)

:eten::dans::tu::D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...