Jump to content

Spelletjes toevoegen op Sony Ericsson W910i?


NickyHendriks

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb op internet een paar gratis spelletjes voor Sony Ericsson gevonden en die moet ik downloaden op mijn PC. Dit heb ik gedaan en nu staan ze op me PC'tje. Maar nu komt de grote vraag :7 Hoe installeer ik die spelletjes? k wil geen domme trials meer :(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet zeker of ik het goed vertel, maar zo werkt het ook bij mijn LG. :*D Je krijgt een kleine Disc, stop die in je PC en dan vraagt ie of je PC Suite wil installeren, installeer het dan. Als je klaar bent dan start je PC Suite op, en dan zet je het spelletje naar je telefoon. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Je zet via een of andere USB/Bleutooth Stick/Carrd reader je gedownloade game (één bestand) in de map 'others' (zo heet dat normaal bij Sony Ericsson), en dan ga je via je gsm naar dia map others. Dan selecteer je het bestand (normaal gezien.jar) en klik je erop. Dan moet het het installeren en vind je het terug bij Spelletjes.

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Je zet via een of andere USB/Bleutooth Stick/Carrd reader je gedownloade game (één bestand) in de map 'others' (zo heet dat normaal bij Sony Ericsson), en dan ga je via je gsm naar dia map others. Dan selecteer je het bestand (normaal gezien.jar) en klik je erop. Dan moet het het installeren en vind je het terug bij Spelletjes.

:cya:

In me GSM bij de map others kom ik door naar wat te gaan=

Link to comment
Delen op andere websites

Ook niet als je ze er zelf in zet?

Gebruik je een geheugenkaart?

Zo ja, steek die in je pc en ga ernaar toe. Dan moeten er normaal een boel mappen staan, met 'others' of een andere naam fzo, weetikveel ertussen. Daarin plak je het, en dan ga je op je gsm op de kaart kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

met sony - ericsson kan je ook naar de site gaan (www.sonyericsson.com) en via daar spellen downloaden, je krijgt dat een sms waar je het gelijk vanaf je mobiel kan downloaden, sommige spellen zijn gratis daar, andere spellen betaalt!

Je kan ook de manier van senneken gebruiken, maar ik weet niet zeker of dat werkt want sommige spellen zijn beveiligd

Link to comment
Delen op andere websites

Ook niet als je ze er zelf in zet?

Gebruik je een geheugenkaart?

Zo ja, steek die in je pc en ga ernaar toe. Dan moeten er normaal een boel mappen staan, met 'others' of een andere naam fzo, weetikveel ertussen. Daarin plak je het, en dan ga je op je gsm op de kaart kijken.

Ik wilde weten hoe ik op me GSM erbij kon komen. Maar ik heb het al gevonden. Het stond bij Agenda :7 En dan Mijn Items...

met sony - ericsson kan je ook naar de site gaan (www.sonyericsson.com) en via daar spellen downloaden, je krijgt dat een sms waar je het gelijk vanaf je mobiel kan downloaden, sommige spellen zijn gratis daar, andere spellen betaalt!

Je kan ook de manier van senneken gebruiken, maar ik weet niet zeker of dat werkt want sommige spellen zijn beveiligd

Internet op mijn mobiel is geblokkeerd :7 En ik heb al de installaie manier gevonden. Problem Solved

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...