Jump to content

Hoe save je als je niet multi-player speelt ?


regien

Recommended Posts

Ja, vervelend is dat. Je moet per se een account hebben bij Windows Live om te kunnen saven. Gelukkig is een Offline accountje snel genoeg gemaakt.

Dus als ik het goed gegrijp kun je zonder internet niet saven? echt weer zo'n microsoft actie.....en over een paar maanden moet je voor windows live betalen :duh: daar kun je op wachten. Ik hou het lekker op mijn PS3: kun je ook offline saven :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, vervelend is dat. Je moet per se een account hebben bij Windows Live om te kunnen saven. Gelukkig is een Offline accountje snel genoeg gemaakt.

Dus als ik het goed gegrijp kun je zonder internet niet saven? echt weer zo'n microsoft actie.....en over een paar maanden moet je voor windows live betalen :duh: daar kun je op wachten. Ik hou het lekker op mijn PS3: kun je ook offline saven :)

Dit is dus BULLSHIT, want op de 360 kan je ook gewoon saven zonder dat je internet eraan hebt hangen.. Als MS je per sé online wil hebben, hadden ze dat bij de 360 ook wel zo gedaan. Ligt dus niet aan MS, maar aan R* en MS samen. R* had het best anders kunnen proggen..

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, vervelend is dat. Je moet per se een account hebben bij Windows Live om te kunnen saven. Gelukkig is een Offline accountje snel genoeg gemaakt.

Dus als ik het goed gegrijp kun je zonder internet niet saven? echt weer zo'n microsoft actie.....en over een paar maanden moet je voor windows live betalen :duh: daar kun je op wachten. Ik hou het lekker op mijn PS3: kun je ook offline saven :)

Dit is dus BULLSHIT, want op de 360 kan je ook gewoon saven zonder dat je internet eraan hebt hangen.. Als MS je per sé online wil hebben, hadden ze dat bij de 360 ook wel zo gedaan. Ligt dus niet aan MS, maar aan R* en MS samen. R* had het best anders kunnen proggen..

Ja, maar op de 360 kun je alles ook veel sneller, maar bij Xbox 360 heb je zowieso een account nodig.

Link to comment
Delen op andere websites

[...]

Ja, maar op de 360 kun je alles ook veel sneller, maar bij Xbox 360 heb je zowieso een account nodig.

Je hoeft geen verbinding te hebben met internet om zo'n account (profile) te maken. Het nadeel is wel dat je dan geen updates/achievements (online) kan behalen. Als je later toch online wilt spelen zul je vaak een andere gamertag moeten nemen, omdat er al veel bezet zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

[

Ja, maar op de 360 kun je alles ook veel sneller, maar bij Xbox 360 heb je zowieso een account nodig.

lol jij hebt zeker nog nooit op een ps3 gegamed :7

Nop. Only PC, PS2, Gameboy Advance SP, Nintendo Gamecube, Nintende DS. :D

okee dan! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Je bent wel een grote fanboy gemertenaar...

@gta master 1: |Ze zullen denk nooit geld vragen voor games for windows live.

Mensen die op de pc gamen moeten ze wel tevreden houden aangezien er al teveel gedownload word.

Dus als ze het zouden doen draaien ze hun eigen nek om denk ik persoonlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...
ik vind het toch wel stom dat je perse een account moet aanmaken zowel online als offline om te kunnen saven.

bij de andere gta's is da veel beter.

1. de laatste post was van 23 januari!

2. bij de vorige gta's waren er geen multiplayer. En dit is ook om hacking tegen te gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind het toch wel stom dat je perse een account moet aanmaken zowel online als offline om te kunnen saven.

bij de andere gta's is da veel beter.

1. de laatste post was van 23 januari!

2. bij de vorige gta's waren er geen multiplayer. En dit is ook om hacking tegen te gaan.

Wat denk je van San Andreas? Heeft wel MP hoor. Maar niet met Windows Live/Xbox Live.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, vervelend is dat. Je moet per se een account hebben bij Windows Live om te kunnen saven. Gelukkig is een Offline accountje snel genoeg gemaakt.

Dus als ik het goed gegrijp kun je zonder internet niet saven? echt weer zo'n microsoft actie.....en over een paar maanden moet je voor windows live betalen :duh: daar kun je op wachten. Ik hou het lekker op mijn PS3: kun je ook offline saven :)

voor windows live betalen???????????ik heb gta gahaald voor de pc omdat je dan gratis online kan!als dit waar is dan flikker ik gtaIV gelijk in de prullebak :duh: hoop dat je maar wat lult.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...