Jump to content

Downloadsnelheid verbeteren.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Mijn vraag is hoe ik de downloadsnelheid moet verbetren op mijn laptop. Hij heeft vista en ik gebruik uTorrent als torrent downloader. Ik zit nu constant rond de 5 kb/s en op mijn PC rond de 50 kb/s. Ik heb op internet meerderre sites bekeken en programmas gedownload, maar ze werken voor geen moer. Ik heb ook Port Forwarding al geprobeerd maar het helpt niks. Iemand een idee?

Bewerkt: door philippe58
Geplaatst:

je bedoeld waarschijnlijk kb/sec. Hoe snel zou je internet moeten zijn?

Geplaatst:
je bedoeld waarschijnlijk kb/sec. Hoe snel zou je internet moeten zijn?

Ik heb draadloos internet van speedtouch maar normaal zit mijn downloadsnelheid op mijn pc (die nu uitstaat) tussen de 50 en de 100 kb/sec.

Geplaatst:

Torrents gaan meestal sloom als er weinig seeds zijn. ZOek een andere torrent. Het probleem kan ook bij jouw router liggen, die waarschijnlijk poorten blokkeert. Om dat obstakel te omzeilen moet je de poorten van µTorrent openzetten, maar de manier verschilt per routertype.

Geplaatst:
Torrents gaan meestal sloom als er weinig seeds zijn. ZOek een andere torrent. Het probleem kan ook bij jouw router liggen, die waarschijnlijk poorten blokkeert. Om dat obstakel te omzeilen moet je de poorten van µTorrent openzetten, maar de manier verschilt per routertype.

Ik snap dat van de seeds maar er zijn er nu rond de 18 en dan zou het wel iets sneller moeten gaan dan nu. Port forwarding is mogelijk, maar geeft geen gewenst resultaat :( Iemand nog ideen?

- Alsnog bedankt voor de snelle reacties!

Nieuwsgroepen? Vertel, klinkt veelbeloven!

Geplaatst:

Neem eens HIER een kijkje. Jij hebt natuurlijk een router. Zoek die router op in de lijst die je ziet. Klik erop. Wat!? Weer een lijst!? Ja, weer een lijst. Kijk nu bij de 'U' van 'Utorrent' en klik daar ook weer op. Nu volgt er een handleiding die je moet volgen en die als het goed is het downloaden sneller maakt.

Portforward.com _O_

Neem eens HIER een kijkje. Jij hebt natuurlijk een router. Zoek die router op in de lijst die je ziet. Klik erop. Wat!? Weer een lijst!? Ja, weer een lijst. Kijk nu bij de 'U' van 'Utorrent' en klik daar ook weer op. Nu volgt er een handleiding die je moet volgen en die als het goed is het downloaden sneller maakt.

Portforward.com _O_

Dat heb ik dus al geprobeerd. Geen resultaat.

''Ik heb ook Port Forwarding al geprobeerd maar het helpt niks.''

Geplaatst:

Gaat dit topic om het feit dat je sneller internet wilt of dat je sneller je torrents wil binnen halen?

Geplaatst:

Nieuwsgroepen? Vertel, klinkt veelbeloven!

Ik ken iemand en die gebruikt ook nieuwsgroepen. Hij download met 1MB/s tot 2MB/s maar hij moet er €5 per maand voor dokken.

Geplaatst:
Gaat dit topic om het feit dat je sneller internet wilt of dat je sneller je torrents wil binnen halen?

Beiden is natuurlijk altijd leuk, maar het gaat erom dat ik mijn downloadsnelheid bij uTorrent voor torrents dus versnel. Dus over het sneller binnenhalen van torrents ;)

Geplaatst:

Voor torrents bieden wij helaas geen hulp aangezien dit voor het overgrote deel voor illegale downloads wordt gebruikt. :slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...