paul007 Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Hallo iedereen! Ik heb voor mijn mobiel (Sony Ericsson C902) een CD-tje met verschillende programma's voor de PC. Zoals PC Suite, Media Manager etc. Ik heb dus een tijd geleden PC Suite geïnstalleerd en alles werkte gewoon goed. Maar naar een tijd ging ik PC Suite verwijderen van m'n PC. Maar ik ben bang dat er iets fout is gegaan met de deinstallatie. Want als ik nu weer probeer PC Suite te installeren krijg ik de volgende melding: Voor de duidelijk is de versie op de CD geloof ik 3.5. Hij ging automatisch updaten via Internet en ik heb dus PC Suite 4.0 op mijn computer gehad. Maar de oude is niet helemaal goed verwijderd denk ik. Ik kan PC Suite zelf niet terugvinden in Program Files, en ook niet bij ''Verwijder Software'' bij Configuratiescherm. Misschien is een optie om te wachten voor een nieuwere versie van de PC Suite, dat die het dan wel doet... Maar hoe lang dat dan kan duren... Ikzelf denk dus dat er nog een paar bestanden van PC Suite ergens diep in me pc verborgen zitten die niet verwijderd zijn met het deinstallatie proces. Als dit zo is? Hoe spoor ik ze op en verwijder ze? Zodat ik gewoon weer PC Suite kan installeren. Overigens doet Media Manager het wel gewoon goed, maar dat komt doordat het een gewoon een ander programma is van de CD. Hopelijk heeft iemand een oplossing! Alvast Hartelijk Dank! paul007 Reageren
MrKooKie Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Verwijder de volgende bestanden handmatig uit je register*: HKEY_CURRENT_USER\\SOFTWARE\\Sony Ericsson HKEY_LOCAL_MACHINE\\SOFTWARE\\Ericsson HKEY_LOCAL_MACHINE\\SOFTWARE\\Sony Ericsson HKEY_LOCAL_MACHINE\\SOFTWARE\\Teleca Verwijder de volgende mappen en bestanden handmatig**: C:\\PROGRAM FILES\SONY ERICSSON C:\\PROGRAM FILES\COMMON FILES\TELECA SHARED C:\\DOCUMENTS AND SETTINGS\ALL USERS\APPLICATION DATA\SONY ERICSSON C:\\DOCUMENTS AND SETTINGS\ALL USERS\APPLICATION DATA\TELECA C:\\DOCUMENTS AND SETTINGS\APPLICATION DATA\SONY ERICSSONERICSSON C:\\DOCUMENTS AND SETTINGS\APPLICATION DATA\TELECA C:\\DOCUMENTS AND SETTINGS\LOCAL SETTINGS\APPLICATION DATA\SONY ERICSSON\MMSCOMPOSER C:\\DOCUMENTS AND SETTINGS\LOCAL SETTINGS\APPLICATION DATA\SONY ERICSSON\SYNC STATION *: Register kan geopened worden door Start -> Uitvoeren -> regedit voor XP. *: Register kan worden geopend door Start -> Zoeken -> Uitvoeren -> Uitvoeren -> regedit voor Vista. **: Verborgen mappen kunnen worden weergeven door Extra -> Mapopties -> Verborgen Mappen weergeven aanvinken. Zorg wel dat je deze waarden en ALLEEN deze waarden verwijderd. Probeer niets te verwijderen wat er op lijkt. Ik heb dit zelf niet geprobeerd, maar had een guide gevonden op internet en deze versimpeld en vertaalt. Reageren
paul007 Geplaatst: 21 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Ik heb het geprobeerd maar zonder succes. Veel dingen stonden er niet zoals dat Teleca. De mappen bij de register heb ik wel verwijderd. Maar ik kon Documents And Settings niet vinden. Ik heb gekeken bij mijn profiel bij gebruikers en ik kon het niet vinden. Ik heb trouwens Windows Vista (32-Bits) Kun je me misschien aanwijzen waar Documents And Settings hoort te staan? paul007 Reageren
MrKooKie Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 C:\Gebruiker\Naam\ Dit is voor vista de zelfde map als Documents and Settings in XP. Reageren
paul007 Geplaatst: 21 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 C:\Gebruiker\Naam\ Dit is voor vista de zelfde map als Documents and Settings in XP. Ok, hier heb ik gezocht en 1 map van Sony Ericsson verwijderd maar verder geen resultaat. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Ok, hier heb ik gezocht en 1 map van Sony Ericsson verwijderd maar verder geen resultaat. Probeer anders even een download van de website? http://www.sonyericsson.com/cws/support/so...lc=nl&cc=be Reageren
paul007 Geplaatst: 21 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Ok, hier heb ik gezocht en 1 map van Sony Ericsson verwijderd maar verder geen resultaat. Probeer anders even een download van de website? http://www.sonyericsson.com/cws/support/so...lc=nl&cc=be Ook al geprobeerd en ik krijg weer dezelfde melding dat ik de vorige moet verwijderen. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 (bewerkt) Ik zou gewoon even een emailtje sturen naar de support afdeling van Sony Ericcson. Want dit gaat helemaal nergens meer over.. De enigste onverwijderbare software die ik ken, is spyware. http://www.sonyericsson.com/cws/common/con...lc=nl&cc=nl Bewerkt: 21 januari 2009 door MrKooKie Reageren
paul007 Geplaatst: 21 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Ik zou gewoon even een emailtje sturen naar de support afdeling van Sony Ericcson. Want dit gaat helemaal nergens meer over.. De enigste onverwijderbare software die ik ken, is spyware.http://www.sonyericsson.com/cws/common/con...lc=nl&cc=nl Haha, ok. Ik dacht al dat dat er aan zat te komen In ieder geval hardstikke bedankt voor je hulp! paul007 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.