Traser Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Ik heb de Dff en de Col gemaakt van mijn eiland.. Nadat ik de .dff had gemaakt ging ik kijken waar hij stond.. na een half uur te hebben gezocht en alles hebben omgekeert.. heb ik een nieuwe dff gemaakt.. weer niks.. Waarom maakt mijn Gmax geen dff`s en Col`s? Mvg -Traser Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 (bewerkt) Als je de DFF en COL niet kunt vinden moet je misschien in de map van Gmax kijken. Je kunt ook Gmax even opnieuw installeren of de scripts waarmee je DFF's en COL's kunt maken ook even opnieuw installeerd. Je kunt natuurlijk ook de trial van 3dsmax 7 of 8 downloaden en de DFF en COL daarin maken. Succes, RD Bewerkt: 21 januari 2009 door Revolution-Designes Reageren
Crypteq Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 (bewerkt) TekstWaarom maakt mijn Gmax geen dff`s en Col`s? Mvg -Traser Dat komt omdat je eerst in de map Gta-tools, (in de script map) eerst het bestand: gta_tools.exe (of iets dergelijks moet openen) weet de naam niet meer, maar het is een programma die je eerst moet openen. Bewerkt: 21 januari 2009 door BC7 Reageren
Traser Geplaatst: 21 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 (bewerkt) TekstWaarom maakt mijn Gmax geen dff`s en Col`s? Mvg -Traser Dat komt omdat je eerst in de map Gta-tools, (in de script map) eerst het bestand: gta_tools.exe (of iets dergelijks moet openen) weet de naam niet meer, maar het is een programma die je eerst moet openen. Ok Bedankt zal ik daar eens kijken.. * edit = Ja het heeft gewerkt!.. bedankt Bewerkt: 21 januari 2009 door Traser Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.