sjoerd1234 Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2009 hallo, als ik gta 4 probeer op starten krijg ik "RGSC.exe not found!" is er iemand die dat bestand heeft en het wil geven? ps: schrijf er ook ff bij in welke map hij moet. alvast bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAfan054 Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2009 Schijnbaar heb je Rockstar Social Club niet geinstalleerd, dat moet je dan even doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sjoerd1234 Geplaatst: 21 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2009 bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RogierS. Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2009 Allereerst; dit hoort volgens mij eerder in de Technische Problemen-sectie. Heb je wel de legale versie? Zo ja, lijkt het er inderdaad op dat Social Club niet geinstalleerd is op je systeem. probeer het gehele spel eens opnieuw te installeren? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sjoerd1234 Geplaatst: 21 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2009 Allereerst; dit hoort volgens mij eerder in de Technische Problemen-sectie.Heb je wel de legale versie? Zo ja, lijkt het er inderdaad op dat Social Club niet geinstalleerd is op je systeem. probeer het gehele spel eens opnieuw te installeren? ja je hebt gelijk. het hoort bij de technishe problemen-sectie. maar daar had ik even niet aan gedacht. ik was het vergeten te installeren, maar het is allemaal ok. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RogierS. Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2009 Mooi zo veel speelplezier! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.