Schapenboll Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Het renderen lijkt me toch niet zo makkelijk af te gaan zoals Ferre me aanradde. Daarom doe ik op jullie, professionals, een verzoek om me nog een keer uit de brand te helpen. Ik heb ze al toegeveogd in de bijlage. Alvast bedankt heren Reageren
Kloep Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 Zoals te zien is in de regels moet je het onderstaande lijstje invullen. Ook hebben we een bepaald forum voor aanvragen als dit: het zogehete Graphics Aanvraag. [b]Type[/b]: [b]Stijl[/b]: [b]Grootte[/b]: [b]Afbeelding[/b]: [b]Tekst[/b]: [b]Rand[/b]: [b]Kleuren[/b]: [b]Render[/b] (optioneel): [b]Extra[/b] (optioneel): Reageren
Schapenboll Geplaatst: 22 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 Jezus, wat doen we moeilijk, maar waarschijnlijk zul je wel gelijk hebben. Type: Plaatjes Stijl: Achtergrond weg Grootte: Zelfde grootte Afbeelding: Bijlage Tekst: Geen Rand: Geen Kleuren: Van nature, zoals het plaatje is Render (optioneel): Witte/gekleurde achtergrond moet weg zodat ik het inkan voegen in een presentatie Extra (optioneel): Dankjewel(K) Kan een admin dit topic verplaatsen naar het juiste fora, dankjewel Reageren
Kloep Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 Hier heb ik ze voor je. Het rode logo is al gerendeerd geloof ik? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.