Jump to content

PSP doet raar...

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Heey allemaal!

Ik zit al een tijdje met dit probleem maar nu begin ik het eigenlijk wel beu te worden...

Telkens als ik GTA:Vice City stories of een ander spel speel dat doet mijn PSP zijn eigen wil.

Als ik de analog stick niet aanraak loopt mijn character heel de tijd vanzelf achteruit.

En als ik de analog stick dan wel gebruik dan reageert mijn character bijna niet.

Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen? Ik heb hem al eens laten maken maar het was nog niet goed en ik heb geen geld voor een nieuwe reparatie of om een nieuwe PSP te kopen.

Kan iemand mij helpen?

P.S. Sorry als dit het verkeerde forum is...

Bewerkt: door gta dylan

Misschien zit er een vuiltje onder het pookje, je kunt heel voorzichtig het bovenkantje er af halen (van het pookje) en dan even goed schoonmaken.

PSP_Joystick_Cover.jpg

Dan krijg je dus zoiets, daarna kun je hem gelijk terug klikken.

Bewerkt: door MrKooKie
Geplaatst:

Dit probleem heb ik ook met mijn PSP en dat ligt puur aan het PSP zélf. Dus maak je analoge stick open en maak het pookje dan ff schoon. Dat helpt namelijk :)

En anders gewoon de ''Controls'' instellen op ''Directional Buttons'' ;)

Mijne loopt steeds vast :duh: De Analog Stick dus. Ik ga zelf nog schoonmaken. Als dat het probleem is.

Bewerkt: door gtadevil
Geplaatst:
Dit probleem ligt niet aan VCS, maar dit overkomt je gewoon bij elke game ;)

De vraag was of het ook in het XMB ("hoofdmenu") gebeurt, of dat het alleen tijdens spellen gebeurde.

Het ligt wel degelijk aan de analog stick,

zoals PSP-Keeper al zei heb ik de controls vervangen. ik speel met de directional buttons.

Maar de controls die dan worden uitgevoerd met de analog stick, die gaan nog altijd automatisch.

En het is héél erg irritant om met de directional buttons te spelen.

Maar het is niet alleen als ik een game speel, als ik de Internet Browser opstart heb ik juist hetzelfde probleem.

Kan ik iets doen daaraan? Ik heb mijn analog stick gecheckt en die is perfect schoon.

Bewerkt: door gta dylan
Geplaatst:

Je kunt er niet veel aan doen. Is je PSP omgebouwd of al eens opengemaakt? Dan is je garantie sowieso vervallen en heb je daar niks aan.

Ik weet niet wat je moet doen, eerlijk gezegd. Misschien op internet gaan zoeken naar een nieuwe analoge stick?

Geplaatst:

Tja, anders moet je je console anders openmaken, en dan gewoon ff al het stof en vuiltjes verwijderen rondom de analoge stick ;)

En anders gewoon een nieuwe Analog kopen voor de PSP ;)

Succes.

Geplaatst:

Nouja, op internet staat veel uitgelegd over hoe je je PSP moet openen. Als je het gewoon precies doet zoals het er staat, zou het in principe gewoon goed moeten gaan ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...