Apple-Mac Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Sinds ik ben overgestapt naar Windows Vista Ulimate, heb ik last van een echt *** probleem. Wanneer ik mijn USB-Wifi adapter in mijn pc steek, doet ie het normaal, maar na (ongeveer) een kwartiertje flikkert internet uit. Wat blijkt? Dat ding reageert niet. Nou, dan steek ik hem er nog een keer in, herkend ie hem ook niet. Dan maar eens mijn telefoon in de poort doen (Op mijn telefoon verschijnt een menu, waneer er verbinding met de pc is), en ja op het schermpje van de telefoon is wel te zien dat er verbinding is, maar de pc ziet helemaal niks? Ik heb geprobeerd naar stuurprogramma's voor de Adapter te zoeken, maar ik kom nu echt niet meer verder. Simpelweg omdat de fabrikant geen drivers heeft (sinds 2005) Maar als ik de adapter in een andere USB-Poort doe, werkt het voor de helft, waarna ik een melding krijg, dat hij wél verbonden is, maar niet met het internet. De enigste manier om dit op te lossen is mijn pc te rebooten, maar ik sta daar ook niet bepaald om te springen, om (elk kwartier) mijn pc te restarten. In een andere USB-poort doen, wil ik zelf niet, omdat ik die voor andere dingen gebruik. Wat is dit voor een (klunzig) probleem, want met Windows XP had ik dit nooit. Kan iemand me hiermee helpen? Ik waardeer je hulp Apple-Mac Reageren
Sprunk Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Installeer de nieuwste drivers van je moederbord eens. Dit zou namelijk een probleem met de USB sloten kunnen zijn. Anders moet je toch even goed zoeker naar drivers van jouw netwerkkaart voor XP. Om welke netwerkkaart gaat het hier? Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 22 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 (bewerkt) Er zijn geen nieuwere drivers beschikbaar dan deze. Ik heb een Nvidia netwerkkaart, maar dat doet er niet aantoe geloof ik, aangezien het probleem ´m echt puur bij de USB-poort zit. Ik heb het vandaag ook getest met de overige, USB-poorten en alle vier vertonen ze dezelfde probleem, terwijl ik dit, zoals ik eerder al zei, nog nooit meegemaakt had toen ik XP erop had. Maar thanks voor je hulp iig Apple-Mac Bewerkt: 22 januari 2009 door Apple-Mac Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 Heb je ook een model/type voor ons? Reageren
Galiorix Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 Ik denk dat het dan een probleem met je moederbord is. Wat voor moederbord heb je? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.