Jump to content

Ophion vs Silverbyte

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Freestyle

Soort design: Signature

Size design: 340 bij 140

Render: Stock.

Animatie: Nee

Premade: Nee

Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk.

Opmerking: Veel succes :)

Geplaatst: (bewerkt)

Aangezien ik (nog) niet ben opgenomen in de ranking, en ik dus niets te verliezen heb, wil ik graag een poging wagen. Ik heb mijn inzending net af, dus die lever ik bij deze gelijk in:

vassellpsddw1.png

Ik ben niet geweldig met stocks, en een van m'n beste signatures is het dan ook zeker niet. Maar goed, dat laten we verder buiten beschouwing.

(Mocht je trouwens tegen iemand anders willen battlen, om wat voor redenen dan ook, dan heb ik daar absoluut geen problemen mee.)

Bewerkt: door Silverbyte
Geplaatst:

Weet je het zeker? Ik heb net een van mijn beste sigs gemaakt :7

battle2copykv5.png

Dus, jij mag zeggen of je écht wilt battellen :puh:

Geplaatst:

Ik wil de uitdaging nog steeds graag aangaan, dus dan zien de inzendingen er als volgt uit:

Silverbyte:

vassellpsddw1.png

Ophion:

battle2copykv5.png

Wat mij betreft kan het stemmen beginnen. En dat de beste mag winnen, veel succes! :)

Geplaatst:

Ik moet zeggen dat ik ze gaan van beide heel erg mooi vind. Die van silverbyte is naar mijn idee gewoon een foto waar je je naam in hebt gezet. Die van Ophion vind ik ook niet speciaal mooi, maar je kan zien dat daar meer werk in heeft gezeten. De Render is beter weggewerkt, en de naam staat op een leuke plaats.

Stem: Ophion.

Geplaatst:

Ophion, sorry dat ik het zo wreed moet zeggen maar je stock is vreselijk geresized. Als je deze al op deze manier hebt uitgekozen, dan moet je voortaan toch echt wat anders kiezen. Desondanks een mooi plaatje met redelijk goede effecten die de signature één geheel laat vormen. Tekst is goed geplaatst maar ik had deze persoonlijk weggelaten aangezien die er niet zo zeer bij past. Voor de rest prima, let de volgende keer gewoon nog meer op het resizen. Om je signature iets te veranderen ten opzichte van het originele kan altijd als dat mooier uitpakt. Maar ga niet te ver!

Silverbyte, ook erg mooi maar zeker niet je beste. Ten eerste vind ik je border iets te dik. Een heel klein beetje kleiner zou je signature ten goede doen. Vooral omdat het een klein plaatje is en zwart nogal overheerst in een lichte sig. Tekst is prima, evenals de prachtige licht- en andere effecten die vooral onderin aanwezig zijn. Ik vind de achtergrond iets te opvallend en eentonig geblurd en die had je met wat effecten nog 'viezer' kunnen maken met effecten. Heerlijke signature, maar je moet nog wat meer werken om het één geheel te maken, dat is het namelijk nog niet echt. Tevens zie ik graag wat grotere maten van je.

Stem: Silverbyte.

Geplaatst:

Ophion:

Mooi gedaan, maar de stock is gerisized. Dat is echt lelijk, kies een andere tekst. Je hebt ook teveel groen gebruikt, de effecten zijn wel mooi. Een 8.7/10

Silverbyte:

Erg mooi, mooi lichteffecten. Tekst is goed, maar je rand is te dik. Je hebt niet teveel kleur gebruikt op een plaats, goed. Een 9.3/10

Geplaatst:

Wegens de gelijke stand op 24 januari wordt de battle met een dag verlengd. Bovenstaande stem van GTA Haas, die eigenlijk dus te laat was, telt weer mee. Stemmen t/m 26 januari!

Geplaatst:
Gek, ik heb hem helemaal niet geresized...

Dan was je stock al bagger :schater:

Ik vind ze allebei niet mooi. Maar ik moet stemmen. Dan ga ik toch voor Ophion, want hij heeft meer effecten.

Geplaatst:

Ondanks dat Ophion met de misvormde stock zijn sig verpest heeft, vind ik hem toch beter dan die van Silverbyte. Zijn kleuren lijken nogal dof.

Geplaatst:

Welkom in de ranking, Ophion! Je wint en verdient daarmee natuurlijk een punt. Silverbyte is nog niet in de ranking opgenomen, dus voor hem veranderd er niets.

Ophion: +1

Silverbyte: -

Closed en updated.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...