Jump to content

Sirenes en speciale effecten voor een Ambulance

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb pasgeleden een Nederlandse ambulance (http://nl.youtube.com/watch?v=hG1ghbRqCu0) gedownload.

Hij staat nu in het spel, maar de ambulance bevat nog de standaard sirenes (geluid) en hij heeft niet de effecten die hij moet hebben.

Kortom; Alleen de Nederlandse Ambulance staat erin.

Er staan 2 geluidsbestandjes in de map sound_011.wmp en sound_012.wmp

Hoe zet ik deze eigenlijk in het spel zodat je ook de Nederlandse sirenes bij de Ambulance hoord i.p.v de standaard-SA-sirene's.

Als je ook weet hoe ik die speciale effecten (zie filmpje) erin krijg, zou je het dan a.u.b ook even willen vertellen? :$

Alvast heel erg bedankt!

Geplaatst:
Ik heb pasgeleden een Nederlandse ambulance (http://nl.youtube.com/watch?v=hG1ghbRqCu0) gedownload.

Hij staat nu in het spel, maar de ambulance bevat nog de standaard sirenes (geluid) en hij heeft niet de effecten die hij moet hebben.

Hoe zet ik deze eigenlijk in het spel zodat je ook de Nederlandse sirenes bij de Ambulance hoord i.p.v de standaard-SA-sirene's.

Als je ook weet hoe ik die speciale effecten (zie filmpje) erin krijg, zou je het dan a.u.b ook even willen vertellen? :$

Alvast heel erg bedankt!

Je kan geluiden in je GTA: SA zetten door middel van >deze< tutorial. De naam van de maker en de website van de special effects word vermeld in de video. Als hij in de ambulance gaat zitten, krijgt hij linksboven een textbox met de informatie. Zoek die site op of Google de maker, dan vind je het wel :)

Geplaatst:

Alvast heel erg bedankt!

Je kan geluiden in je GTA: SA zetten door middel van >deze< tutorial. De naam van de maker en de website van de special effects word vermeld in de video. Als hij in de ambulance gaat zitten, krijgt hij linksboven een textbox met de informatie. Zoek die site op of Google de maker, dan vind je het wel :)

Ik kan de ambulance-sirene niet vinden in dat programma (SAAT), in welke "bank" moet ik kijken?

Geplaatst:

Alvast heel erg bedankt!

Ik kan de ambulance-sirene niet vinden in dat programma (SAAT), in welke "bank" moet ik kijken?

Misschien staat het in de readme, maar anders zal je alle geluiden af moeten gaan om te kijken welke het is :N Bij sommige geluiden staat er wat het is, maar niet bij alles.

Geplaatst:
Toevallig weet ik dat uit mijn hoofd:

SFX -> GENRL -> Bank_068 -> sound_011.wav en sound_012.wav

:cya:

Maar dat is toch van de poltie of niet?

Enneh, ik kan die speciale effecten voor die ambulance niet vinden :o

Geplaatst:
Toevallig weet ik dat uit mijn hoofd:

SFX -> GENRL -> Bank_068 -> sound_011.wav en sound_012.wav

:cya:

Maar dat is toch van de politie of niet?
Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij zijn de sirenes voor de ambulance/politie/brandweer in GTA SA hetzelfde. Ik ken in elk geval maar twee sirene-achtige geluidsbestanden in heel 't archief en dat zijn die. Bovendien zei je dat bij de mod bestanden zaten die sound_011 en sound_012 heette. Ik ga er dus vanuit dat je toch echt die bestanden moet hebben.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...