Jump to content

Welke operating system heb jij draaien?

Welke OS heb jij draaien?  

68 leden hebben gestemd

1. 1. Welke OS heb jij draaien?

• Windows 95
      0
    • Windows 98 (1e of 2e editie)
      2
    • Windows 2000
      1
    • Windows XP
      40
    • Windows Longhorn
      7
    • Linux
      4
    • Mac
      2
    • Overige OS (geef reactie)
      9

Recommended Posts

• Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Jarno

3

• Arjen

2

• MightyDuck

2

• TaartJJ~!

2

Geplaatst:

Ik heb ook WinXIP Prof. NL

Heb ook nog liggen:

Windows ME (ook origineel gekocht)

2x Windows XP Home Edition NL (allebei meegeleverd bij nieuwe pc)

2x Windows 95 (origineel)

Windows XP Prof. EN

Geplaatst:

Windows XP Home, Windows XP Pro, Windows 98 SE en Linux

Btw, MAC is geen besturingssysteem.

Macintosh is de computer zelf, meestal is OSX het besturingssysteem dat op Macintosh draait. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Windows Xp professional. Zeer snel en mooie taakbalk en menu start. Blauw met groen. In Nederland is dat grijs denk ik.(kan je bij eigenschappen veranderen). In Belgie blauw.

Bewerkt: door robienske
  • 4 weken later...
Geplaatst:

Ik heb net zoals Le Freak, Windows XP Home Edition.

Draait toppie!

Geplaatst:
Windows Xp professional. Zeer snel en mooie taakbalk en menu start. Blauw met groen. In Nederland is dat grijs denk ik.(kan je bij eigenschappen veranderen). In Belgie blauw.

Nee. Het is hetzelfde *duh*

Maar ik heb Style XP waarmee je de 'Themes' kunt veranderen. ;)

Geplaatst:
Win XP Professional Edition. Maar k heb ook Longhorn.. :D

Ik heb en windows xp prof. en jij hebt ook longhorn? Sure deze OS. is nog niet eens uit en de BETA's die er zijn werken niet goed.

Geplaatst: (bewerkt)

Op deze PC, met internet Windows ME, hadden we heel veel problemen mee steeds blauw scherm door niets en sloomheid, toen bleek dat het interne geheugen kapot was, al een jaar lang <_< maar alles is alweer gemaakt en hij werkt weer heel goed.

Ik heb ook een laptop (die moest ik voor school kopen) heb ik Windows 2000 opstaan, draait ook wel goed heb er nog nooit problemen mee gehad, totdat ik een foutje maakte, ik verwijderde per ongeluk de Graphics controller (ben soms erg dom bezig).

Toen besloot ik maar eens Windows XP Professional erop te zetten maar die crashde al na 3 weken, dus staat er nu weer Windows 2000 op, sinds een half jaar en nooit meer problemen ermee gehad.

Bewerkt: door MightyDuck
Geplaatst:

windows XP professional en windows 98 op andere(slechtere)pc

ps:wrm moet je een laptop kopen voor school???

Geplaatst:
ps:wrm moet je een laptop kopen voor school???

Omdat er op school computers waren waar de harde schijven gejat waren door de leerlingen, ik doe BTW een ICT opleiding

Geplaatst:

Maarre dat je windows longhorn heb dan KAN niet want die komt in 2005/2006 uit of zoiets en die alleen er zijn BETA's waar je geen reet aan heb.

Maarre ik heb Windows XP home NL en hij werkt prima en al dat gezeik van mensen die GEEN verstand hebben van Windows lees Windoos dat XP klote is en dat je m beter niet kan hebben.

dat vind ik gezeik je mag pas lullen als je er iets vanaf weet en ik weet een hoop van pc's (alhoewel Bill gates van mij afgeschoten mag worden)

Die vent heeft wel € 45.000.000.000,- thuis

Vertaling: Windows XP Home Edition nu in normaal hollands: Ramen Ervaring Thuis Editie. dat klinkt toch niet jongens??? maarre ik hou nu mijn muil

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...