xJordyy Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 hallo, ik heb een vraag aan alle mensen hiero ik zit met een probleem ik heb paar dagen geleden de beta patch van windows 7 geinstalleert maar blijkt dat ik het toch niet sooow fijn vindt om er mee te werken er staat dat ik nog 25 dagen trial heb ,,, maaar nu dus de vraag weet iemand hoe ik weeer terug kan naar me windows vista home basic iemand ? m v g Jordy. Reageren
GTA-GamerXbox Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 (bewerkt) Softwarelijst? Windows Vista Home Basic installatie cd-rom gebruiken? Bewerkt: 22 januari 2009 door The Master Of Game Reageren
xJordyy Geplaatst: 22 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 Windows Vista Home Basic installatie cd-rom gebruiken das juist het probleeem ik heb mijn computer Hp pavilion m9160 duss gekocht bij dixons maar windows vista zat er dus all op duss geen cd bij gekregen duss dan gaat uth moelijk iemand die me kan helpe? Reageren
Thundercover Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 Je kan sowieso de beta verlengen naar 1 augustus door op de downloadpagina van Windows 7 op Microsoft.com een key te krijgen (op de laatste pagina voordat de download echt start). Heb je Windows 7 naast Vista geïnstalleerd als een dual boot of er overheen geïnstalleerd? Kijk ook even op je factuur. Als daarop staat dat je Windows Vista gekocht hebt, lijkt me dat je recht hebt op een cd daarvan die bij jou versie hoort. Reageren
xJordyy Geplaatst: 22 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 Je kan sowieso de beta verlengen naar 1 augustus door op de downloadpagina van Windows 7 op Microsoft.com een key te krijgen (op de laatste pagina voordat de download echt start).Heb je Windows 7 naast Vista geïnstalleerd als een dual boot of er overheen geïnstalleerd? Kijk ook even op je factuur. Als daarop staat dat je Windows Vista gekocht hebt, lijkt me dat je recht hebt op een cd daarvan die bij jou versie hoort. ik ben bang dat ik niet weet of ik er over heen gegaan ben .. en welke factuur bedol je ? btw kwilll heeel graag me oude vista terug Reageren
Thundercover Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 Ga naar http://www.microsoft.com/windows/windows-7...a-download.aspx, selecteer onder 32-bit version 'English' en druk op GO. Log in met je Windows Live ID (bijvoorbeeld het adres dat je ook voor MSN gebruikt) en je wordt doorgeschakeld naar een pagina met een key en twee grote buttons. Edit: Vraag verkeerd gelezen, dus bovenstaande is niet echt van toepassing om je laatste post. :$ Over de factuur: dat is een A4'tje waarop staat wat je gekocht hebt en voor welke prijs. Vaak is het iets uitgebreider dan een kassabon. Heb je bij het opstarten de keuze uit twee systemen of schakelt de computer meteen naar Windows 7? Heb je nog een partitie naast je C-schijf? Heb je een map Windows.old op je schijf staan? Reageren
xJordyy Geplaatst: 22 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 (bewerkt) ik ging even kijken op me c schijf en ja daar heb ik de map windows.old staan wat moet ik nu doen alvast heel erg bedankt geeft me meer hoop dacht dat nieuwe pc moest kopen over 26 dagen maaar gelukkig toch niet meer reageer snell terug thundercover! :D Bewerkt: 22 januari 2009 door xJordyy Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 ik ging even kijken op me c schijf en ja daar heb ik de map windows.old staanwat moet ik nu doen alvast heel erg bedankt geeft me meer hoop dacht dat nieuwe pc moest kopen over 26 dagen maaar gelukkig toch niet meer reageer snell terug thundercover! Een nieuwe pc kopen was swieso onnodig geweest . Maar je hebt dus op dit moment geen dual-boot? Dit kan je zien doordat er een scherm word weergegeven tijdens het opstarten waar staat Windows 7 en earlier version of Windows. Ik dacht namelijk dat hij Windows Vista nog wel gewoon uit de Windows.old map op kon starten. Reageren
xJordyy Geplaatst: 22 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 ik ging even kijken op me c schijf en ja daar heb ik de map windows.old staanwat moet ik nu doen alvast heel erg bedankt geeft me meer hoop dacht dat nieuwe pc moest kopen over 26 dagen maaar gelukkig toch niet meer reageer snell terug thundercover! Een nieuwe pc kopen was swieso onnodig geweest . Maar je hebt dus op dit moment geen dual-boot? Dit kan je zien doordat er een scherm word weergegeven tijdens het opstarten waar staat Windows 7 en earlier version of Windows. Ik dacht namelijk dat hij Windows Vista nog wel gewoon uit de Windows.old map op kon starten. ik begrijp hier uit dat ik dus niet uit die windows.old me windows vista kan starten of wel ? alle progamma's staaan daaar wel in maaar het liefst will ik gewooon weer dat hij automatisch opstart als windows vista en dat windows 7 beta weg is alvast heel erg bedankt voor de gene die me uit kan leggen hoe ik dat moet doen . greetzz Jordy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.