Jump to content

Windows toets

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey ik heb net 5 min geleden me windowns toets er af gesloopt omdat my gta sa er door cracht als ik hem perongeluk in druk bijv ik wil alt klikken dan cracht me spel dus als je er 2 wil hebben ?

greeetz sns

Geplaatst: (bewerkt)

Sorry, maar ik vind dit topic redelijk onduidelijk en ik kan er niet veel wijs uit worden.

Je hebt het windows knopje eraf gehaald, ja. en nu?

Bewerkt: door TaartJJ~!
Geplaatst:

weet ik eigelijk niet had 2 autos getunes 1 cheeta en een wasiton en had 2 vriendinnen 100% en vergeten te saven en toen drukte ik win toets en toen crachde hij (me Gta) en weet iemand hoe dat komt?

Geplaatst:

Wat zijn je PC specs?

Een beetje PC kan gewoon het spel weer ingaan, de windows knop minimaliseerd namelijk het spel.

Waarschijnlijk heeft je PC niet genoeg geheugen.

Geplaatst:

Win vista 64 bit ultimate

amd 64 2x

gloed nieuwe video kaart weet ff naam niet nivida 8400???? ofzo

meer niet

hij blijft dan echt hangen op menu ik kan met muis bewegen maar niet klikken en esc werkt dan niet meer alleen alt f4

>>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerk-knop.<<<

Geplaatst: (bewerkt)

da gaat moeilijk

heb cd kaduk gemaakt me cd is zwaar beschadigt ik heb files die er niet op stonden apart moeten downloaden ze hebben ooit nat gelegen toen me huis blank stond ( water leiding gesprongen) en mijn games liggen langs me pc

edit: maar ga eens kijken of die het nog doet met instal

Bewerkt: door sns
Geplaatst:

Typ tenminste met punten als je een bericht plaatst, dan kunnen we het allemaal beter lezen.

Tevens begrijp ik dat je in principe GTA: San Andreas illegaal gedownload hebt om het te kunnen spelen? In dat geval moet je niet raar opkijken als je spel niet helemaal lekker speelt. Je kan nog altijd het beste de game opnieuw kopen om toch te spelen. Het kost tegenwoordig niet zoveel meer en bespaart je een hoop frustratie.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...