Danoontje_nl Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 (bewerkt) hallo ik was gta san andreas aan het spelen.dus ik was effe benieuwd hoe warm mijn cpu zal worden dus ik start everst op.mijn tempratuur is 79C graden dat is tog veels te warm?ik was tog van plan om mijn computer niet meer te updaten dus waarom geen nieuwe cpu cooler?weten jullie een goede cooler met socket 478?alvast bedankt! Bewerkt: 22 januari 2009 door danoontje_nl Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 79 GRADEN? Waarschijnlijk zit de koeler er niet goed op, of er zit geen/weinig/slechte koelpasta op Kijk daar maar even naar. Reageren
wesley123 Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 Wat voor een cpu heb je? ik zou in ieder geval de kast stofvrij maken en de koeler goed zetten, ook kabels aan de zijkant tapen kan werken. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 Had ik ook bij in elkaar zetten met mijn pc, cpu was rond de 86 graden gekomen. Heb koelblok er af gehaald en er opnieuw (stevig) op gezet en nu heeft cpu normale temperaturen Reageren
ikt Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Ligt eraan welke cpu je hebt :o Reageren
Limbolander Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 zou eens ff kijken of je CPU koeler het uberhaupt nog wel doet, en of die er wel goed op zit. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Ligt eraan welke cpu je hebt :o Geen enkele processor zou 79 graden moeten halen. Reageren
ikt Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Ligt eraan welke cpu je hebt :o Geen enkele processor zou 79 graden moeten halen. Een paar jaar lang (2 à 3) elke dag een paar uur loopt die van mij op 85 graden. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Ligt eraan welke cpu je hebt :o Geen enkele processor zou 79 graden moeten halen. Een paar jaar lang (2 à 3) elke dag een paar uur loopt die van mij op 85 graden. Sorry, maar dat lijkt mij niet echt gezond. koelpasta vervangen? Reageren
Galiorix Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Een Pentium 4 kan makkelijk op dit soort temperaturen werken. Niet elke processor moet dezelfde temperaturen hebben, dat verschilt gewoon per model. Reageren
ikt Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 (bewerkt) Daarom vraag ik ook welk model die jongen heeft. Als hij een Core 2 heeft moet hij oppassen. Maar als het een Pentium 4 is zoals ik die heb is dat gezond. Aan de lage kant zelfs. Edit: Hij heeft een Pentium 4/Celeron based op Pentium 4, hij hoeft zich dus geen zorgen te maken. "In computing, Socket 478 is a type of CPU socket used for Intel's Pentium 4 and Celeron series CPUs. Socket 478 was phased out with the launch of LGA775." Bewerkt: 23 januari 2009 door ikt Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Ik heb even een beetje zitten lezen, en de Prescott versies van de Pentium 4 kunnen inderdaad flink warm worden. Maar als je er een nieuwe koeler op wilt zetten is dit misschien een optie: http://azerty.nl/8-976-34950/scythe-katana...er-voor-pr.html Of natuurlijk andere Scythe koelers. Ik ben bekend met enige Scythe koelers, en ik moet zeggen dat ze heerlijk koelen. Reageren
BaasB Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 De grootste computerexpert van GTAForum vraagt zich iets af: waar kun je eigenlijk de temperatuur van je processor ergens zien? Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 De grootste computerexpert van GTAForum vraagt zich iets af: waar kun je eigenlijk de temperatuur van je processor ergens zien? in de bios of met realtemp Reageren
.Senne Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Of op zo'n handig schermpje op de voorkant van de pc, net onder de twee disk drives. Da's bij mij toch het geval. xD CPU,, HDD en Sys warmte. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.