the_dan Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 als ik opnieuw spawn heb ik geen wapen hebben jullie dat soms ook ?? Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 als ik opnieuw spawn heb ik geen wapen hebben jullie dat soms ook ?? Nee, daar heb ik nooit last van gehad? Misschien is een bestand bij jouw corrupt geraakt? Lijkt me vervelend gamen Reageren
the_dan Geplaatst: 22 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 (bewerkt) ik heb m weer terug alleen niemand vermoord me aj net met 62/65 gewonnen Bewerkt: 22 januari 2009 door the_dan Reageren
gta master 1 Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 Multiplayer he? Heb ik soms ook last van. Dan heb je de eerste minuut geen wapen, ook is het dan lastig om iemand neer te schieten (soms wel 10 sec. raak schieten tot hij dood is)! Het slaat werkelijk nergens op. Het zijn meestal Laggende servers en ik denk dus ook dat het met de verbinding van de hoster te maken heeft. gelukking komt het op PSN niet zo veel voor. Reageren
the_dan Geplaatst: 24 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 psn en live werken toch allebij op de ubisoft ? of draait de danny door DdDd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.