RutgerZyos Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2009 heey gta gamerz ik heb een vraagje ik heb gta iv special edition en draadloos internet maar ik snap er geen hol van hoe je dat moet instellen en wat je dan moet invullen enzo kan iemand helpen please thanks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2009 Wil je wat meer uitleggen over wat je probleem is want dan kan ik er meer van begrijpen. Ik denk dat je bedoeld om je Account te linken aan Social Club/ Of een account aan te maken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2009 Je moet je telefoon openen en dan "Multiplayer" kiezen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RutgerZyos Geplaatst: 22 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2009 ik bedoel dus een account aanmaken op psn om dan gta iv onloine te spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2009 Zie dit topic. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RutgerZyos Geplaatst: 22 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2009 ik heb een ps3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2009 Je moet bij je internet instellingen gaan bij je PS3. Daar moet je ergens drukken internet instellen, en dan draadloos selecteren. Daarna wordt het automatisch allemaal afgerond en moet je een PSN account aanmaken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RutgerZyos Geplaatst: 22 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2009 wat moet je dan allemaal invullen om een account aan te maken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RutgerZyos Geplaatst: 22 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2009 moet je dan ook de code van je ps3 zelf invullen ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Banana Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2009 Mooi, De eerste dingen die je moet doen om GTA IV online te kunnen spelen is zeker zijn dat je voldoende, maar echt goede internet conectie hebt. Dat wil zeggen dat Draadloos vaak nog de wensen overlaat op online gebied (Qua ping etc). Maar goed. Je moet je ook registreren om Online te spelen in het algemeen. Dit wil zeggen dat je een setup zal moeten volgen om vervolgens het online te verkennen. De zin van je gebruikersnaam, contact gegevens en de rest. Dit account zal je verbinden met alle games die online gespeelt worden. Volgens mij moet je een speciale tab selecteren in het Main Menu van de PS3 om dit te maken. Omdat ik niet over een PS3 beschik zelfs weet ik dit niet echt zeker. De stuff die je moet invullen zouden vast je persoonlijke gegevens zijn om je account aan te maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RutgerZyos Geplaatst: 22 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2009 Mooi,De eerste dingen die je moet doen om GTA IV online te kunnen spelen is zeker zijn dat je voldoende, maar echt goede internet conectie hebt. Dat wil zeggen dat Draadloos vaak nog de wensen overlaat op online gebied (Qua ping etc). Maar goed. Je moet je ook registreren om Online te spelen in het algemeen. Dit wil zeggen dat je een setup zal moeten volgen om vervolgens het online te verkennen. De zin van je gebruikersnaam, contact gegevens en de rest. Dit account zal je verbinden met alle games die online gespeelt worden. Volgens mij moet je een speciale tab selecteren in het Main Menu van de PS3 om dit te maken. Omdat ik niet over een PS3 beschik zelfs weet ik dit niet echt zeker. De stuff die je moet invullen zouden vast je persoonlijke gegevens zijn om je account aan te maken. okee maar denk jij dat een verbinding met draad beter is dan draadloos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2009 okeemaar denk jij dat een verbinding met draad beter is dan draadloos Een verbinding met draad is sneller, en word direct gevonden door de PS3. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2009 Mooi,De eerste dingen die je moet doen om GTA IV online te kunnen spelen is zeker zijn dat je voldoende, maar echt goede internet conectie hebt. Dat wil zeggen dat Draadloos vaak nog de wensen overlaat op online gebied (Qua ping etc). Maar goed. Je moet je ook registreren om Online te spelen in het algemeen. Dit wil zeggen dat je een setup zal moeten volgen om vervolgens het online te verkennen. De zin van je gebruikersnaam, contact gegevens en de rest. Dit account zal je verbinden met alle games die online gespeelt worden. Volgens mij moet je een speciale tab selecteren in het Main Menu van de PS3 om dit te maken. Omdat ik niet over een PS3 beschik zelfs weet ik dit niet echt zeker. De stuff die je moet invullen zouden vast je persoonlijke gegevens zijn om je account aan te maken. okee maar denk jij dat een verbinding met draad beter is dan draadloos Ik denk dat het ook beter is, want als je Draadloos speelt heeft een verbindingspunt ( De Router ) hoe verder je er vanaf zit hoe minder de verbinding wordt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.