Jump to content

Online gamen


RutgerZyos

Recommended Posts

Je moet bij je internet instellingen gaan bij je PS3.

Daar moet je ergens drukken internet instellen, en dan draadloos selecteren.

Daarna wordt het automatisch allemaal afgerond en moet je een PSN account aanmaken.

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi,

De eerste dingen die je moet doen om GTA IV online te kunnen spelen is zeker zijn dat je voldoende, maar echt goede internet conectie hebt. Dat wil zeggen dat Draadloos vaak nog de wensen overlaat op online gebied (Qua ping etc). Maar goed.

Je moet je ook registreren om Online te spelen in het algemeen. Dit wil zeggen dat je een setup zal moeten volgen om vervolgens het online te verkennen. De zin van je gebruikersnaam, contact gegevens en de rest. Dit account zal je verbinden met alle games die online gespeelt worden.

Volgens mij moet je een speciale tab selecteren in het Main Menu van de PS3 om dit te maken. Omdat ik niet over een PS3 beschik zelfs weet ik dit niet echt zeker.

De stuff die je moet invullen zouden vast je persoonlijke gegevens zijn om je account aan te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi,

De eerste dingen die je moet doen om GTA IV online te kunnen spelen is zeker zijn dat je voldoende, maar echt goede internet conectie hebt. Dat wil zeggen dat Draadloos vaak nog de wensen overlaat op online gebied (Qua ping etc). Maar goed.

Je moet je ook registreren om Online te spelen in het algemeen. Dit wil zeggen dat je een setup zal moeten volgen om vervolgens het online te verkennen. De zin van je gebruikersnaam, contact gegevens en de rest. Dit account zal je verbinden met alle games die online gespeelt worden.

Volgens mij moet je een speciale tab selecteren in het Main Menu van de PS3 om dit te maken. Omdat ik niet over een PS3 beschik zelfs weet ik dit niet echt zeker.

De stuff die je moet invullen zouden vast je persoonlijke gegevens zijn om je account aan te maken.

okee

maar denk jij dat een verbinding met draad beter is dan draadloos

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi,

De eerste dingen die je moet doen om GTA IV online te kunnen spelen is zeker zijn dat je voldoende, maar echt goede internet conectie hebt. Dat wil zeggen dat Draadloos vaak nog de wensen overlaat op online gebied (Qua ping etc). Maar goed.

Je moet je ook registreren om Online te spelen in het algemeen. Dit wil zeggen dat je een setup zal moeten volgen om vervolgens het online te verkennen. De zin van je gebruikersnaam, contact gegevens en de rest. Dit account zal je verbinden met alle games die online gespeelt worden.

Volgens mij moet je een speciale tab selecteren in het Main Menu van de PS3 om dit te maken. Omdat ik niet over een PS3 beschik zelfs weet ik dit niet echt zeker.

De stuff die je moet invullen zouden vast je persoonlijke gegevens zijn om je account aan te maken.

okee

maar denk jij dat een verbinding met draad beter is dan draadloos

Ik denk dat het ook beter is, want als je Draadloos speelt heeft een verbindingspunt ( De Router ) hoe verder je er vanaf zit hoe minder de verbinding wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...