Revolution-Designer Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 (bewerkt) Hallo iedereen, Ik ben bezig geweest met een nieuw logo (eigenlijk een banner) voor mijn TC mod: GTA: Tiberium Infection. Dit is het nieuwe logo: Ik zou graag jullie mening hierover willen horen, het is best simpel maar het heeft wel de nodige Tiberium sfeer. Commentaar, ideeën of kritiek zijn altijd welkom! Grtz RD Bewerkt: 22 januari 2009 door Revolution-Designes Reageren
Remi-X Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 Ik post maar wat na een uurtje Ziet er leuk uit, misschien een leuk idde om hem wat te verkleinen, een randje te geven en hem als sig te gebruiken? Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 22 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 Ik post maar wat na een uurtje Ziet er leuk uit, misschien een leuk idde om hem wat te verkleinen, een randje te geven en hem als sig te gebruiken? Goed idee Remi-X, ik ga het eens uitproberen. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 23 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 (bewerkt) Sorry voor deze bump, maar ik heb een ''toevoeging''. Ik heb een .Gif gemaakt en ik vind hem best goed gelukt. Tips en ratings graag! Grtz RD Bewerkt: 23 januari 2009 door Revolution-Designes Reageren
Remi-X Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 (bewerkt) Sorry voor deze bump, maar ik heb een ''toevoeging''.Ik heb een .Gif gemaakt en ik vind hem best goed gelukt. [anim] Tips en ratings graag! Grtz RD Meer frames en iets dat hij niet in een keer weer terug naar het begin gaat. Aan het einde een Fade effect ofzo. En een randje blijft leuk.. Btw: The Infection has begun? Bewerkt: 23 januari 2009 door Remi-X Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 23 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Sorry voor deze bump, maar ik heb een ''toevoeging''.Ik heb een .Gif gemaakt en ik vind hem best goed gelukt. [anim] Tips en ratings graag! Grtz RD Meer frames en iets dat hij niet in een keer weer terug naar het begin gaat. Aan het einde een Fade effect ofzo. En een randje blijft leuk.. Btw: The Infection has begun? Begun is een onregelmatige vorm van het Engelse werkwoord ''begin''. Reageren
Remi-X Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Btw: The Infection has begun? Begun is een onregelmatige vorm van het Engelse werkwoord ''begin''. Dat is toch began? Reageren
Hayte Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 begun klopt volgens mij wel het is namelijk nog in de begin fase, zeg maar began gebruik je in de verleden tijd, bijv. The Roman Empire began..... Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 23 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Kijk hier maar: Werkwoord to begin Reageren
Remi-X Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Kijk hier maar: Werkwoord to begin Owja Nu alles weer ontopic Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.