Jump to content

Gta 2 werkt niet meer


Fbi-Crew

Recommended Posts

bij gta 2 had ik iets gedaan met de handling volgens mij ik weet nii meer wat ik deed maar het heeft er wel mee te maken dus toen ik probeer gta 2 te starten lukt niet ik heb gta 2 er op gezet en er afgehaald lukt ook nii toen he ik het nog een keer ge daan lukt niet wat kan ik doen

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je iets duidelijker zijn? Het hele probleem blijft nogal vaag met halve info.

bij gta 2 had ik iets gedaan met de handling volgens mij ik weet nii meer wat ik deed maar het heeft er wel mee te maken [...]

Wat voor "iets" heb je gedaan? Heb je het nyc.gci bestand aangepast? Of physics veranderd met bijvoorbeeld de Power Manager? En als je niet meer precies weet wat je gedaan hebt, hoe weet je dan dat dit ermee te maken heeft?

Er staat: Er is een fout weergegeven in gta2.exe en daar achter aan komt nog een error

En wat is de tweede error?

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je iets duidelijker zijn? Het hele probleem blijft nogal vaag met halve info.
bij gta 2 had ik iets gedaan met de handling volgens mij ik weet nii meer wat ik deed maar het heeft er wel mee te maken [...]

Wat voor "iets" heb je gedaan? Heb je het nyc.gci bestand aangepast? Of physics veranderd met bijvoorbeeld de Power Manager? En als je niet meer precies weet wat je gedaan hebt, hoe weet je dan dat dit ermee te maken heeft?

Er staat: Er is een fout weergegeven in gta2.exe en daar achter aan komt nog een error

En wat is de tweede error?

dii 2de error is is met geheugen dat hij dii geheugen nii kan lezen. ik weet nii wrrm maar het heeft er wel mee te maken en persoonlijk denk ik dat ik dii nyc.gci heb verandert

Link to comment
Delen op andere websites

Onleesbaar geheugen heeft niets te maken met nyc.gci, en dit bestand wordt bovendien herstelt bij herinstallatie. Ik denk dat het probleem eerder met je PC dan met de installatie van GTA2 te maken heeft, en dat je daarmee beter af bent in het Computer Talk forum.

Tussen twee haakjes, je posts zijn echt nauwelijks leesbaar. Als je iets meer aandacht besteed aan normaal tikken hebben je meer kans dat men de moete neemt je posts te lezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...