Jump to content

Auto opleuken (pimpen) in gta 4


Kelvinn

Recommended Posts

Ik heb een vraag, kan je in GTA4 ook ergens je auto opleuken want je ziet wel eens garages staan maar je kan er niet in want ik zie vaak de zelfde auto's rijden alleen zien sommige er leuker uit dan andere met achter spoilers. Ik hoop dat jullie het weten.

Vriendelijke groet

Kelvin

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is jammergenoeg niet mogelijk in GTA IV.

In GTA SA en de concurent van GTA IV Saints row 2 kan het wel.

Van de auto ''sultan'' is trouwens wel een opgetunde/gepimpde'' versie: De sultan RS (kijk o youtube voor waar je hem kunt vinden)

Link to comment
Delen op andere websites

Rij eens rond in Little Italy, daar zie je vaak een mooie versie van een Sentinel. In Bohan zie je ook vaak Cavelcades rijden met gouden velgen en dikke sub-woofers in de kofferbak. Je moet zelf de 'gepimte' vinden.

Om even iets gedetailleerder doen, sommige Infernussen hebben wel een spoiler, sommige niet.

p.s: De Sultan die ergens hierboven staat, is een heel ander model dan de normale Sultan. De normale Sultan is een Subaru Impreza, maar de Sultan RS is een Impreza WRX STi.

Link to comment
Delen op andere websites

Je krijgt een Huntley sport (groen-zwart) als je alle 'jobs' voor Little Jacob gedaan hebt, een geel-zwarte als je met Brucie gaan 'powerboaten' bent...

De Sultan RS kom je vaak tegen tijdens races met sportwagens, om op het even welk eiland. Uitstappen en carjacken is dan de boodschap.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...