Danoontje_nl Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 Hallo ik had vandaag saat gedownload alles werkte.nu als ik gta opstart doet hij het goed.maar later klinken die sirenes heel raar en de toeters maken een soort van boot geluid achtigs.door het spelen hoor ik ook vreemde dingen?waar kan het aan liggen?alvast bedankt! Reageren
FerryN Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Hallo ik had vandaag saat gedownload alles werkte.nu als ik gta opstart doet hij het goed.maar later klinken die sirenes heel raar en de toeters maken een soort van boot geluid achtigs.door het spelen hoor ik ook vreemde dingen?waar kan het aan liggen?alvast bedankt! Dat ligt aan SAAT. SAAT is nogal bugged waardoor je zulke fouten kan krijgen. Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 23 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 maar het valt dus niet te fixen? Reageren
Beagle Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 maar het valt dus niet te fixen? Je kan proberen opnieuw te installeren, of de orginele geluiden terug te zetten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.