Gta-killer Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Is inderdaad zonde om 3 GB in zon oud/slome pc te stoppen.. Reageren
Sprunk Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Nou, het maakt echt wel uit. Mijn broertje heeft een heel oude PC met nog een 900 Mhz celeron, en een 32 MB SIS kaart. Maar sins de PC van 256 naar 512MB is geupdate, merk je wel dat opstarten van windows en programma's sneller gaat. Natuurlijk niet super veel, maar Windows opstrarten gaat ong. 10 seconden sneller @ joppie. Ik had eerlijk gezegt een PC verwacht die nog ouder was, dus wat dat betreft valt het mee. Ik weet niet of je een gamer bent of niet. Als je geen gamer bent heb ik een leuk, maar toch goede PC voor je samengestelt. Stiekem is deze PC zelfs goed voor GTA IV, wel op low/medium: Het is geen top PC. Als je liever een goede high-end PC wilt, zal ik of iemand anders die ook wel voor je samenstellen. Reageren
Galiorix Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Okee, hoeveel geld heb je nu, en hoeveel krijg je per maand binnen, het is het echt niet waard om er geheugen bij te stoppen, dat zal echt weinig uitmaken. Ik heb laatst ook één gig aan DDR1 geheugen in mijn computer gestopt en het boeltje is er super veel sneller van geworden, het opstarten van Windows duurt nu veel korter.... Maar misschien komt dat ook door dat ik een redelijk krachtige processor er in heb zitten.. Reageren
joppie Geplaatst: 23 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 (bewerkt) @ wesley123: Uhm, ja niet echt veel. Ik heb zo'n zielige folderwijk waarbij ik minimaal 30 p.m. verdien maar ik heb al gesolliciteerd bij diverse bedrijven. @ GTA-killer: Er is mij al verteld in dit topic dat 3GB in dit oude ding niet gaat lukken. @ Sprunk: GTA IV is natuurlijk wel een must voor mij, en het liefst op high. Als je daarvoor een krachtige pc voor kan samenstellen heb ik een doel waarvoor ik kan sparen. Ik heb wel al diversen gezien zoals een Q9400 (quadcore) die kant op. Gamen doe ik niet vaak (meer), mede doordat mijn pc verouderd is en de games van nu (een aantal) flink wat vragen. @ Galiorix: Ja zoietst bedoel ik nu ook met mijn pc, gewoon nog 1Gb erbij zodat het net een tikje sneller gaat. Zo, iedereen gehad? denk t wel. Bewerkt: 23 januari 2009 door joppie Reageren
Sprunk Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Ik heb nu een PC voor je samengestelt, die GTA IV op high kan draaien. Het kost wel wat meer dat mijn eerste PC, maar je hebt dan ook wat: Tot die tijd kun je inderdaad 1GB erbij halen. Dan heb je toch nog ff en performance boost, want met 30 euro in de maand moet je nog lang sparen. Reageren
joppie Geplaatst: 23 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Ik heb nu een PC voor je samengestelt, die GTA IV op high kan draaien. Het kost wel wat meer dat mijn eerste PC, maar je hebt dan ook wat:[pc] Tot die tijd kun je inderdaad 1GB erbij halen. Dan heb je toch nog ff en performance boost, want met 30 euro in de maand moet je nog lang sparen. Bedankt! En inderdaad, het is nog lang sparen maar heb natuurlijk al gesolliciteerd bij bedrijven dus dat is afwachten. Die 1Gb ga ik morgen halen bij de computerzaak in het dorp, want bij Alternate komt er nog een zooi verzendkosten overheen. Nogmaals bedankt iedereen. Reageren
Sprunk Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Als je het geld bij elkaar hebt, moet je het even laten weten. Misschien zijn bepaalde onderdelen tegen die tijd niet meet te verkrijgen. Dan stel ik wel een actueel PC'tje samen. Dan zal de prijs van een i7 ook wel gedaald zijn, en is het het overwegen waard om die te pakken. Reageren
Galiorix Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Als je het geld bij elkaar hebt, moet je het even laten weten. Misschien zijn bepaalde onderdelen tegen die tijd niet meet te verkrijgen. Dan stel ik wel een actueel PC'tje samen. Dan zal de prijs van een i7 ook wel gedaald zijn, en is het het overwegen waard om die te pakken. Die prijsdaling hoelang gaat dat nog duren denk je? Reageren
Sprunk Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Met de crediet-crisis? Geen idee. Maar over een jaar zal een i7 echt wel wat is prijs zijn gedaald. En dan gaan de Core 2 processoren ook voor niks over de virtuele toonbank. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.