Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
Beste mensen ik weet niet of jullie het al weten, maar met handling.cfg kan je ook wagens verlagen, hierover wil ik graag informatie geven

Soms vind je de wielen van een auto te hoog staan, in mijn geval is dat van de banshee, geen paniek hier kan je wat doen.

-Open handling.cfg in je DATA folder

-boven alles staan alfabetische letters, ieder getal onder zo'n letter is iets wat je kan veranderen aan de auto, zoek dus de waarde van een auto onder "AA".

-verlaag dit getal met ongeveer 0,6 sla nu op.

-als het goed is moet de auto nu in vc lager zijn

Tim

;)

Omg super nou ff denken welke auto ik kan gaan verlagen.. :puh:

Geplaatst: (bewerkt)
Als je er een plaatje bijzet ofzo kan zet ik een link in de master tutorial list :)

bijvoorbeeld, hier heb ik de banshee verlaagt, ik zal ff een tutorial maken

- Open handling.cfg met kladblok

-zoek welke auto je wil verlagen (de namen van de auto's staan links in het handling.cfg bestand) als voorbeeld nemen we de BANSHEE, dus zoek naar banshee

-boven alle getalletjes staan alfabetische letters zoals A. B. C, in handling.cfg staat ook uitgelegt waarvoor de alfabetische letters zijn

- zoek boven aan handling.cfg (bij de alfabetische letters) "aa" op.

-ga nu naar onderen todat je bij de regel van de banshee bent, vaak zijn de waardes van auto's onder "AA" 1.6 ofzo, verlaag dit getal naar ongeveer 0,5

PAS OP VERLAAG NIET TE VEEL, ANDERS STEKEN DE BANDEN BOVEN DE CARROSERIE UIT, ZO KAN JE NIET MEER RIJDEN,

JE KAN OOK NIET GOED VERHOGEN ALS JE EEN TE HOOG GETAL HEBT IS DE VERING TE STERK EN VLIEGT DE AUTO OP EN NEER

-vervolgens sla je op.

post-60-1114714390.jpg

Bewerkt: door Tim

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...