NickyHendriks Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Hallo, Ik heb Adobe CS4 Photoshop op mijn computer staan als trial. Helaas is deze verlopen en kan ik niet meer het product voorgoed krijgen door een Serial in te vullen. Hoe kan ik dit nu nog doen? Reageren
Flitskikker Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Gooi je trial eraf, download het installatiebestand opnieuw, en installeer Photoshop opnieuw. Vink tijdens de installatie aan dat je een serienummer hebt, en vul hem in. Mvg, Flitskikker Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 23 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Gooi je trial eraf, download het installatiebestand opnieuw, en installeer Photoshop opnieuw.Vink tijdens de installatie aan dat je een serienummer hebt, en vul hem in. Mvg, Flitskikker Kijk... Daar heb ik wat aan. Ik zal het doen. Bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.