Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Moeilijk om tot nu toe rates te geven, je hebt alleen nog maar de basis ^_^ Ga zo door, en als de details er zijn moet je wel een screen posten ;)

Geplaatst: (bewerkt)
Die is gaaf :D kan je er ook in?

Ja, dat zeker. Misschien maak ik wat dat je er in kan zitten en lopen. Dat zou het mooiste zijn, maar ook heel erg high poly. En misschien dat SA dat niet aan kan.

Voor welke trein ga je deze vervangen?

Voor de rest super mooi!

Ik spreek je er nog wel over op msn!

Zal elke trein vervangen. Freight en Streak. Zo kom je m altijd tegen :D

EDIT @ hierboven:

Ja, details beginnen heel langzamerhand te komen. Maar hoe verder je gaat, hoe moeilijker het word.

Bewerkt: door Remi-X
Geplaatst:
BTW: Sunrise?

Een auto die je me stuurde over Msn gemaakt met Sketch-up. Volgens mij had jij die gemaakt, het was in ieder geval een groene auto en bij de materials zaten ook textures uit San Andreas dus ik neem aan dat het van jou was eerlijk gezegd. Ik denk trouwens niet dat ik hem nog op mijn computer heb staan dus ik kan je hem niet laten zien als je hem niet herinnerd.

Mvg,

Hackman

Geplaatst:
BTW: Sunrise?

Een auto die je me stuurde over Msn gemaakt met Sketch-up. Volgens mij had jij die gemaakt, het was in ieder geval een groene auto en bij de materials zaten ook textures uit San Andreas dus ik neem aan dat het van jou was eerlijk gezegd. Ik denk trouwens niet dat ik hem nog op mijn computer heb staan dus ik kan je hem niet laten zien als je hem niet herinnerd.

Mvg,

Hackman

Als hij groen is zal het vast wel de originele sunrise geweest zijn. Heb ik jouw dat model gestuurd omdat jij daaruit kon begrijpen hoe je andere voertuigen kan maken?

Geplaatst:
Misschien leuk om samen te werken met de Monorail?

Een ICE op monorail :dans:

_O_

Ja, die monorail van EXIT zag ik ook laatst. Misschien dat ik er een trein voor ga maken met spoor, maar dan niet de ICE. Daar heb je een MagLev voor ;) Wat natuurlijk staat voor Magnet levitation.

Geplaatst:
Ja, die monorail van EXIT zag ik ook laatst. Misschien dat ik er een trein voor ga maken met spoor

Die kan dat prima zelf af hoor ;)

Geplaatst:
Als hij groen is zal het vast wel de originele sunrise geweest zijn. Heb ik jouw dat model gestuurd omdat jij daaruit kon begrijpen hoe je andere voertuigen kan maken?

Ja, daarvoor had je hem mij gestuurd. Maar door die lichte kleur groen wist ik wel bijna zeker dat hij niet direct uit San Andreas kwam aangezien die die kleur niet gebruiken op die manier. Daardoor dacht ik dus dat jij hem had gemaakt maar dat was dan een vergissing geloof ik.

Mvg,

Hackman

Geplaatst:

Ja, daarvoor had je hem mij gestuurd. Maar door die lichte kleur groen wist ik wel bijna zeker dat hij niet direct uit San Andreas kwam aangezien die die kleur niet gebruiken op die manier. Daardoor dacht ik dus dat jij hem had gemaakt maar dat was dan een vergissing geloof ik.

Mvg,

Hackman

Die groene kleur is een Engine van SA om de kleuren te kiezen. Alles wat groen is heeft dus een random kleur.

Geplaatst:

Mvg,

Hackman

Die groene kleur is een Engine van SA om de kleuren te kiezen. Alles wat groen is heeft dus een random kleur.

Heb je nog wat nieuwe screens of zoiets van je progress? :)

Geplaatst: (bewerkt)
Heb je nog wat nieuwe screens of zoiets van je progress? :)

train2.png:tu:

Statistics:

1382 polys, en 712 faces. vind ik nog aardig low poly voor mijn doen.. Misschien als ik interior maak..

Iemand nog rates?

BTW: de trein wilt niet echt mee werken.. SA Crasht als ik hem ingame zet :?

Bewerkt: door Remi-X

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...