Kyl-El Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 (bewerkt) Goeiemorgen mensen Kent er iemand toevallig een site waar je goedkoop tshirts kan laten bedrukken? Ik had een tijdje geleden nl. een kameraad die zo'n site kende, maar die wou mij hem nooit vertellen . Dus als iemand zo'n site kent zou dat geweldig zijn Grtz Kyl-El Edit: en als dit hier niet hoort, verplaats maar. Bewerkt: 23 januari 2009 door Kyl-El Reageren
Kloep Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 (bewerkt) Op vistaprint kun je geloof ik wel je bedrukte t-shirts bestellen. Ik weet niet of je zelf een t-shirt hebt dat je wil laten bedrukken, of dat je er nog eentje moet bestellen. In ieder geval kun je op vistaprint een t-shirt bestellen, en er dan een eigen afbeelding die je op je pc hebt staan opzetten. Succes ermee! Bewerkt: 23 januari 2009 door Kloep Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 (bewerkt) Vernieuw dit topic eens, en zie de banner bovenaan het topic. Bewerkt: 23 januari 2009 door Pennywise The Clown Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 (bewerkt) Beter idee. Ik weet niet of jij een printer hebt (hoeft geen hele goede te zijn hoor) maar anders kan je bij de HEMA van die speciale sticker vellen kopen. Je moet er dan wat opprinten in spiegelbeeld, (kan je in word gewoon met een druk op de knop doen) een leeg t-shirt kopen wat maar een keer gewassen is, en de sticker er op strijken. Het werkt echt fantasties. Ik koop zelf ook altijd lege t-shirts en zet er dan zelf wat op. Het is dan altijd uniek en het blijft nog goed in de wasmachine/droger ook! En je kan gelijk iets van 50 t-shirts maken voor de prijs van 2 bij zo'n duur bedrijf. Bewerkt: 23 januari 2009 door warrock_123_321 Reageren
Kyl-El Geplaatst: 23 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Ik zoek eigenlijk een hele goedkope site, deze is me wat te duur met de opties die ik wil :$ Die kameraad van mij had een site, en dan betaalde je iets van 5 eu per tshirt incl verzendskosten. Iemand? Grtz Kyl-El Beter idee. Ik weet niet of jij een printer hebt (hoeft geen hele goede te zijn hoor) maar anders kan je bij de HEMA van die speciale sticker vellen kopen. Je moet er dan wat opprinten in spiegelbeeld, (kan je in word gewoon met een druk op de knop doen) een leeg t-shirt kopen wat maar een keer gewassen is, en de sticker er op strijken.Het werkt echt fantasties. Ik koop zelf ook altijd lege t-shirts en zet er dan zelf wat op. Het is dan altijd uniek en het blijft nog goed in de wasmachine/droger ook! En je kan gelijk iets van 50 t-shirts maken voor de prijs van 2 bij zo'n duur bedrijf. Ja dat leek mij ook wel een goed idee, maar ik heb het al eens eerder geprobeert, maar mijn printer is stuk. En die op het werk doet het ook niet. Iemand nog ideen? >>> Door Jowx: Niet dubbelposten, gebruik de edit knop!! <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.