Jump to content

Beef hier, Beef daar.. Beef op straat?!?

Recommended Posts

Geplaatst:

Omg

Mensen ik geloof dat Tupac altijd zei: ''Its music that im making none of this is real this is what i do for living'' Wat hij bedoelde (denk Ik) is hou het netjes en maak er niet een zaak om leven en dood van....

Vechtende rap crews gaat wel ver hoor laat dan een lekkere diss horen ofz.. <_<

Geplaatst:
Omg

Mensen ik geloof dat Tupac altijd zei: ''Its music that im making none of this is real this is what i do for living'' Wat hij bedoelde (denk Ik) is hou het netjes en maak er niet een zaak om leven en dood van....

Vechtende rap crews gaat wel ver hoor laat dan een lekkere diss horen ofz.. <_<

ja maar 2pac zei ook een keer in zn rap: 'this aint no freestyle battle, all you niggaz gettin killed'

Geplaatst:
Omg

Vechtende rap crews gaat wel ver hoor laat dan een lekkere diss horen ofz..  <_<

ja maar 2pac zei ook een keer in zn rap: 'this aint no freestyle battle, all you niggaz gettin killed'

Tuurlijk had Pac ook agressieve quotes.. ;)

Maare vind de mijne beter.. ;)

Keep it a peacefull world.. B)

Geplaatst:
Omg

Vechtende rap crews gaat wel ver hoor laat dan een lekkere diss horen ofz..  <_<

Wat heeft dit met tupac te make <_<

ik vind toch THC niks ik vind DHC beter <_<

Geplaatst:
Omg

Wat heeft dit met tupac te make <_<

ik vind toch THC niks ik vind DHC beter <_<

Dus jij vind een groep beter die een Kamerlid heeft bedreigt?

De wereld word steeds zieker.

DHC vind ik persoonlijk echt een paartal n00bs die denken dat ze kunnen rijmen op beats.

THC vind ik matig maar ik ga toch voor Negative

Geplaatst:

DHC vind ik persoonlijk echt een paartal n00bs die denken dat ze kunnen rijmen op beats.

Ik vind 't belachelijk dat je ons meteen voor ziek uit maakt.. <_< Ik vind DHC ook goed, ik zeg niet dat ik wat tegen Hirsi Ali heb.. (heb ik ook niet :rolleyes: )

Ik vind 't gewoon goede muziek, het zelfde dat ik o.a. THC en Negative ook goed vind. :) (Eminem blijft BTW wel mijn favoriet.. :rolleyes: )

Maar daar gaat dit topic helemaal niet over, dus ontopic ;)

Ik vind, net als iedereen, dat ze het beter achter de mic kunnen uitvechten. Dan hebben wij er ook lol aan! :rolleyes: Dit draait namelijk op niks uit.. <_<

Geplaatst:

Ik vind 't belachelijk dat je ons meteen voor ziek uit maakt.. <_< Ik vind DHC ook goed, ik zeg niet dat ik wat tegen Hirsi Ali heb.. (heb ik ook niet :rolleyes: )

Ik vind 't gewoon goede muziek, het zelfde dat ik o.a. THC en Negative ook goed vind. :) (Eminem blijft BTW wel mijn favoriet.. :rolleyes: )

Maar daar gaat dit topic helemaal niet over, dus ontopic ;)

Ik vind, net als iedereen, dat ze het beter achter de mic kunnen uitvechten. Dan hebben wij er ook lol aan! :rolleyes: Dit draait namelijk op niks uit.. <_<

Nee ik vind het ziek van het feit dat een groep rappers een kamerlid bedreigt van hun eigen land.

Dat vind ik ziek

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb ergens gelezen dat als dit zo door gaat met die beefs met die rappers dat er in de toekomst mischien we weer een herhaling krijgen van een moord op een rapper dus het moet op een andere manier worden opgelost.

Bewerkt: door jack456

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...