Jump to content

Jefferson Motel Mod, Compleet ge-restyled!

Jefferson Motel Mod  

30 leden hebben gestemd

1. 1. Wat rate je hem?

• Erg slecht
      5
    • Saai
      1
    • Best goed
      7
    • Vet
      9
    • Gruwelijk vet!
      5
  2. 2. Ga je hem gebruiken?

• Absoluut niet
      9
    • Geen zin
      6
    • Misschien
      7
    • Ja
      2
    • Natuurlijk!
      2

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Informatie:

(Alle benodigde installatie informatie is te vinden in het meegegeven bestand ''Readme'')

Ik heb dit allemaal gemaakt met behulp van;

* Mijn hersenen.

* Google afbeeldingen.

* Paintshop Pro 8.

Screens:

10139694vj6.jpg

71316182at3.jpg

88848369um8.jpg

43424744oa4.jpg

41822927cd5.jpg

32527398ab4.jpg

50070242dk3.jpg

Download:

RapidShare

MEGAUPLOAD

GTAForum

Bewerkt: door Antrex
Geplaatst:

Die textures van de deuren en die van het tapijt vind ik erg mooi. Alleen die textures van de bank vind ik niet zo mooi. En de textures van de muren doen me denken aan Duke Nukem 3D. :7 (overigens een geweldige game, maar die blokkerige textures doen me er aan denken)

Ook vet dat je het op zowel MegaUpload als op RapidShare geupload hebt. Zo kan je tenminste kiezen.

Geplaatst:
Ook vet dat je het op zowel MegaUpload als op RapidShare geupload hebt. Zo kan je tenminste kiezen.

Nu nog op GTAforum hosten :D

BTW: goed uitgekozen textures hoor! Goede gemapt, mooie textures. Ziet er ook even wat lichter uit dan de rest van San Andreas!

8/10 :tu:

Thanks, ik heb hem nu op GTAForum gehost, Duurt nog wel even voordat een mod hem goed heeft gekeurt. :Y

Bewerkt: door Antrex
Geplaatst:

Hij is wel leuk hoor, maar ik zelf zou de mod nooit downloaden. Je komt er namelijk maar 1x in een missie, en na de missie kun je er ook wel komen, maar dan is er geen zak te doen. Trouwens, waarom hangen overal dezelfde schilderijen? :puh:

Geplaatst:

ziet er goed uit maar ik heb nee gestemd voor het gebruiken ik heb me vorige computer half verneukt met modden van sanandreas :cry:

:bier: tot gta

Geplaatst:

Er is helaas maar 1 foto voor alle schilderijen, waarom dat is weet ik ook niet :puh:

Je kan de mod bevoorbeeld goed gebruiken bij mulitplayer modificaties, zoals samp of mta.

Geplaatst:

Ik vind de textures wel mooi, je hebt een mooie texture-mod gemaakt.

Maar heb je alleen textures veranderd of ook een model?

Want volgens mij ziet die TV op het een na laatste plaatje er anders uit. :?

Grtz RD :cya:

Eindelijk weer eens een texture mod waar ik tenminste iets zinnigs over kan zeggen (ipv alleen ja leuk enzo.. maar weet er niets over te zeggen).

Ik vind je mod erg goed gelukt tot nu toe, vooral de vloer en de hout stukjes. Ik weet niet of dat schijnsel op de vloer van die lichten via de texture gedaan is of dat dat echte belichting is(zoals lantaarnpalen.. wat ik eigenlijk denk), dat ziet er in ieder geval erg goed uit, ookal zit dat niet overal op de goede plek, dat is niet zo erg..

Misschien dat je de muurtexture beter kan vervangen door een texture zonder stenen, of dat je de stenen iets kan verkleinen, aangezien de texture door R* niet overal mooi gelijk gemapt is, op screen 4 bijvoorbeeld, zulke dingen vernaaien het, terwijl de rest zo mooi is. Jij kan daar niets aan doen, maar aangezien dat nu eenmaal zo is(en je denk ik dat niet zelf wil(of kan.. weet niet hoeveel ervaring je hebt) retexturen, zou ik een texture zonder stenen gebruiken daarvoor.

Ook de bank zou ik aanpassen, dat is eigenlijk voor mij de grootste doorn in het oog. Dat vernaait het eigenlijk.. Helaas, want de rest is super goed gelukt. Alles past perfect bij elkaar qua kleuren, maar de bank texture sluit totaal niet bij de rest aan. Diep rood lijkt me beter staan, en dan bedoel ik niet dat je die texture even rood moet maken :puh:, want de texture zelf(niet alleen de kleur) is gewoon niet zo geschikt voor een bank vind ik.

Ik download hem trouwens niet, aangezien ik toch nooit in dat motel kom(ook niet in SA:MP), en ik sowieso bijna nooit map/texture mods download, dus dat ligt niet aan de kwaliteit van de mod, want die is zeker hoog!

KUTGW!!!!

Bewerkt: door Mythbuster
Geplaatst:

Je zou eventueel de belichting in de lampen kunnen

aanpassen, het licht komt er superfel aan de zijkanten uit :7

Voor de rest, KUTGW, ga zo door en tot

de volgende rating!

Een 9.6/10 :bier:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...