Abbedego Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2009 (bewerkt) GTA 4 liep redelijk soepel op mijn pc maar na het installeren van een patch en update viel het spel steeds na 5 minuten uit. Dus heb ik het spel verwijderd (behalve de savegames) en wilde het opnieuw installeren. Maar het opnieuw activeren van GTA 4 lukt absoluut niet meer. Ik krijg steeds onderstaande mededeling te zien: Klikken op ' Activate manually' heeft geen zin, dit reageert niet. De date check was goed maar het kan blijkbaar niet verstuurd worden. Opnieuw installeren of uitzetten van de firewall helpt niet. Heeft iemand een oplossing? Rob Bewerkt: 23 januari 2009 door Abbedego Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P.ZAAL Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2009 save games worden die danwel op je pc opgeslagen en zo ja waaro dan? ik kan ze niet vinden ik moet me perse inlogen op die live troep zonder internet kan ik niet opslaan of laden uitleg pleace tot gta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Abbedego Geplaatst: 23 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2009 (bewerkt) save games worden die danwel op je pc opgeslagen Het staat in een verborgen map. Dus je moet eerst de verborgen mappen zichtbaar maken. Ik heb Windows XP en daar doe je het op deze manier. Ga naar station C, bovenaan de pagina klik je op "Extra", dan op "mapopties". vervolgens op tabblad "weergave", scroll naar beneden alwaar je een rondje aanvinkt bij: "verborgen bestanden en mappen weergeven" Dan vind je hier de savegames: Bij windows XP staat het onder: C:\documents and settings\jouw username\local settings\application data\Rockstar Games\GTA IV\savegames . Rob Bewerkt: 23 januari 2009 door Abbedego Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2009 Je hoeft niet te registreren, dat heb je immers al gedaan... Als je revoke license hebt gebruikt moet je het wel doen. Druk gewoon op activate manually en volg de stappen, het kan zijn dat de r* servers(alweer) offline zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Abbedego Geplaatst: 23 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2009 Na een paar maal opnieuw te hebben geinstalleerd heb ik inderdaad 'revoke license' gedaan Klikken op ' Activate manually' heeft geen zin, dit reageert dus niet. Rob Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Abbedego Geplaatst: 23 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2009 Ja!! ik heb na daaaagen eindelijk de oplossing gevonden! Je moet daarvoor op deze site zijn: https://support.securom.com/rockstarunlock/...x.php?c=offline Hier moet je de 'GTAIVPC_OfflineInstaller.zip' downloaden. Na het downloaden, installeren en het probleem is opgelost. Rob Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaOrange Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2009 goed gedaan man...ik wilde je net al een link geven naar een post waar je een prgrammaatje kan dwl die securom deinstalleerd zodat je op een normale manier weer je cdkey kan invoeren bij het opnieuw installeren...maar je hebt het al opgelost! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Abbedego Geplaatst: 24 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2009 Dank je, DaOrange. Hieronder zet ik voor het gemak de direkte link naar de Offline Installer: https://support.securom.com/rockstarunlock/...neInstaller.zip Rob Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P.ZAAL Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2009 mooi man nu nog een paar savegames pc uploaden voor de liefhebbers tot gta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.