Remi-X Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Dit snap ik niet helemaal. Als ik in taakbeheer kijk an ik zien hoeveel % er van het netwerk word gebruikt. Daar staat slechts 0,5% dan! Komt dit omdat ik gewoon geen snel internet heb of is dit een stuk sneller te maken? Dit is namelijk wel erg weinig! Of houd dit iets anders in dan de snelheid van het internet? Reageren
Remi-X Geplaatst: 25 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 *Dubbelpost* Niemand een idee? Reageren
PSP-Keeper Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 (bewerkt) Bij mij staat daar ook 0%, maar ik heb een razendsnelle internet Daar moet je dus vooral niet naar gaan kijken.. Bewerkt: 25 januari 2009 door PSP-Keeper Reageren
MrKooKie Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Dat gaat over het verbruik en niet over de snelheid. Als jij gewoon aan het surfen bent gebruik je maar een klein deel van je internet verbinding (dan is hij dus ook gewoon nog snel). Maar als jij 5 films aan het downloaden bent dan is het verbruik een stuk hoger (en wordt je internet dus trager). Dat percentage geeft alleen aan, hoeveel % je van je verbinding gebruikt. Reageren
warhoofd3 Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 (bewerkt) Dit gaat over hoeveel je netwerkkaart wordt belast, niet je internetverbinding. De meeste recente PC's hebben een 1Gbit per seconde netwerkkaart, oudere computers een 100Mbit. Als je dus een 4Mbit/s internetaansluiting en 1Gbit netwerkkaart hebt, en die verbinding gebruik je 100%(op 1 pc) is er 4/1000 van je netwerkkaart in gebruik, oftewel 0,25% Als je bestanden van computer naar computer stuurt binnen je LAN(bv met Windows gedeelde mappen) zal dit percentage hoger worden. Snap je het nu? Bewerkt: 25 januari 2009 door timmyhawky Reageren
Remi-X Geplaatst: 25 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Oke, bedankt. Dit is dus heel normaal zoals ik het begrijp? Je hoeft maar 0,5 % te gebruiken terwijl je toch op full speed internet werkt wat je internetprovider bied? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.