Dieko Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 (bewerkt) DENDERMONDE - Een man heeft vrijdag twee baby's en een medewerkster doodgestoken en tien kinderen verwond in een kinderdagverblijf in deelgemeente Sint-Gillis in het Vlaamse gemeente Dendermonde.Twee van de gewonde kinderen zijn zeer zwaar gewond, vier zijn ernstig gewond en vier zijn lichtgewond. Burgemeester Piet Buyse van Dendermonde heeft dat bekendgemaakt op een persconferentie in Sint-Gillis. Bij het kinderdagverblijf Fabeltjesland, waar op dat moment 21 kinderen en zes begeleidsters verbleven, kwam vrijdagochtend rond tien uur een roodharige man op de fiets aanrijden. Hij had zijn ogen zwart en zijn wangen wit geschminkt en droeg een rugzak. Hij belde, zei binnen iets te willen vragen en liep direct door naar de baby-afdeling. Daar stak hij wild om zich heen. Daarna ging hij door naar de peuterafdeling. Bron Nu.nl Dit is toch echt niet te geloven? Waarom ga je nou kinderen vermoorden die net ter wereld zijn gebracht ? Bestond de doodstraf maar voor deze dader. Bewerkt: 23 januari 2009 door Dieko Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 DENDERMONDE - Een man heeft vrijdag twee baby's en een medewerkster doodgestoken en tien kinderen verwond in een kinderdagverblijf in deelgemeente Sint-Gillis in het Vlaamse gemeente Dendermonde.Twee van de gewonde kinderen zijn zeer zwaar gewond, vier zijn ernstig gewond en vier zijn lichtgewond. Burgemeester Piet Buyse van Dendermonde heeft dat bekendgemaakt op een persconferentie in Sint-Gillis. Bij het kinderdagverblijf Fabeltjesland, waar op dat moment 21 kinderen en zes begeleidsters verbleven, kwam vrijdagochtend rond tien uur een roodharige man op de fiets aanrijden. Hij had zijn ogen zwart en zijn wangen wit geschminkt en droeg een rugzak. Hij belde, zei binnen iets te willen vragen en liep direct door naar de baby-afdeling. Daar stak hij wild om zich heen. Daarna ging hij door naar de peuterafdeling. Bron Nu.nl Dit is toch echt niet te geloven? Waarom ga je nou kinderen vermoorden die net ter wereld zijn gebracht ? Bestond de doodstraf maar voor deze dader. Je weet niet hoe die man er psychisch aan toe is. Er kan van alles met hem aan de hand zijn. Alleen de tijd zal uitwijzen hoe dit kon gebeuren. Echter is het neersteken van kleine weerloze kinderen verre van menselijk. Deze man verdient geen doodstraf, dat hoopt hij waarschijnlijk te krijgen. Geef hem eerder een jaar of 300 in een isoleercel. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Tja, 't is natuurlijk verschrikkelijk dat zoiets kan gebeuren, maar eigenlijk viel het ook moeilijk te voorkomen. Tenzij we ook kinderdagverblijven gaan uitrusten met detectiepoortjes en dergelijke, maar dat kan toch ook niet de bedoeling zijn. Nu is 't gebeurd en valt er nog maar één ding te doen: De dader levenslang opsluiten...geen doodstraf of zo, want dan is z'n straf eigenlijk alweer voorbij. Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 De dader bleek inderdaad psychische problemen te hebben. Dat verbaast me helemaal niks. Want er moet toch zeker wel een steekje bij je los zitten als je zoiets doet. Gewoonweg belachelijk. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Ik ben benieuwd naar het nieuws van 3 uur. Hopelijk weet men dan wat meer... Reageren
Dieko Geplaatst: 23 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 De vierde dode is gevallen Reageren
Mania-92 Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Hij schijnt ontsnapt te zijn uit een gesticht, enkeltje gitmo (voor dat jaar dat die toko nog open is) lijkt me dan ook geen slecht plan. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Ik had vandaag kantine dienst op school en de radio stond aan en ik hoorde het. Echt vreselijk. Maar als hij uit een gesticht ontsnapt. Ja dan is er wel iets mis. Misscihen dat hij vroegen altijd zwaar erg gepest is enzo en dat die gewoon nieuwe mensen wilt voorkomen ofzo. Je weet maar nooit Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 (bewerkt) Ik had vandaag kantine dienst op school en de radio stond aan en ik hoorde het. Echt vreselijk. Maar als hij uit een gesticht ontsnapt. Ja dan is er wel iets mis. Misscihen dat hij vroegen altijd zwaar erg gepest is enzo en dat die gewoon nieuwe mensen wilt voorkomen ofzo. Je weet maar nooit Beetje onzinnoi verhaal wat je nu verteld. Pesten op de lagere school, (de man is in de 20, dus ik neem aan dat je dat bedoelt met 'vroeger') zal vast niet de aanleiding zijn tot het; in een gesticht terecht komen. Dan zou het eerder iets met relaties endergelijke te maken hebben gehad. Mijn scenario zou zijn dat de man's vroegere vriendin een kind van een ander heeft gekregen. De gek gaat in zijn hoofd gelijk alle kinderen als de duivel zelf zien, en is zo tot het plan gekomen om de kinderen in deze kinderopvang neer te steken. Zoiets zal het wel zijn. Echter heeft het gesticht dan ook een groot probleem, aangezien daar de meest gestoorde joekels opgesloten zitten, met allemaal een geheel eigen wereldje. Bewerkt: 23 januari 2009 door Pennywise The Clown Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 De vierde dode is gevallen Volgens mij zijn het drie dode. Het is afschuwelijk dat zo iets moet proberen. Ik vind eigenlijk dat ze hem de doodstarf moeten geven!! Hij zit toch waarschijnlijk 30 jaar in een cel zijn leven is nu toch helemaal niks waard omdat hij toch ziekelijk gestoord is voor zo iemand is er toch geen toekomst meer. Het liefst zou ik eigenlijk zelf een kogel door z'n kop jagen. En kom niet af met wat weet een 13-jarige ervan. Want ik weet goed genoeg wat ik post. Reageren
Dieko Geplaatst: 23 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 De vierde dode is gevallen Volgens mij zijn het drie dode. Het is afschuwelijk dat zo iets moet proberen. Ik vind eigenlijk dat ze hem de doodstarf moeten geven!! Hij zit toch waarschijnlijk 30 jaar in een cel zijn leven is nu toch helemaal niks waard omdat hij toch ziekelijk gestoord is voor zo iemand is er toch geen toekomst meer. Het liefst zou ik eigenlijk zelf een kogel door z'n kop jagen. En kom niet af met wat weet een 13-jarige ervan. Want ik weet goed genoeg wat ik post. Steekpartij Belgische crèche eist vierde leven Bron Nu.nl Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 De vierde dode is gevallen Volgens mij zijn het drie dode. Het is afschuwelijk dat zo iets moet proberen. Ik vind eigenlijk dat ze hem de doodstarf moeten geven!! Hij zit toch waarschijnlijk 30 jaar in een cel zijn leven is nu toch helemaal niks waard omdat hij toch ziekelijk gestoord is voor zo iemand is er toch geen toekomst meer. Het liefst zou ik eigenlijk zelf een kogel door z'n kop jagen. En kom niet af met wat weet een 13-jarige ervan. Want ik weet goed genoeg wat ik post. Maar als de doodstraf er is dan is de straf in één keer voorbij. Als ze hem levenslang geven dan heeft die persoon toch nog een straf. Bovendien vind ik de doodstraf nogal makelijk gezegd. Reageren
TahR78 Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Ik hoor dit net, toen ik zelf op school was. Gewoon ziek is dit... die kleine kinderen laat je een aap schrikken en dan vermoordt je ook nog kinderen... ik zou hem over laten plaatsen naar Guantanamo (als dat nog open zou zijn)... levenslang TBS. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 De vierde dode is gevallen Volgens mij zijn het drie dode. Het is afschuwelijk dat zo iets moet proberen. Ik vind eigenlijk dat ze hem de doodstarf moeten geven!! Hij zit toch waarschijnlijk 30 jaar in een cel zijn leven is nu toch helemaal niks waard omdat hij toch ziekelijk gestoord is voor zo iemand is er toch geen toekomst meer. Het liefst zou ik eigenlijk zelf een kogel door z'n kop jagen. En kom niet af met wat weet een 13-jarige ervan. Want ik weet goed genoeg wat ik post. Steekpartij Belgische crèche eist vierde leven Bron Nu.nl Laatste update : "Derde kind overleden na steekpartij in dendermonde." Bron: HLN.be (het laatste nieuws.be) Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Ik hoor dit net, toen ik zelf op school was. Gewoon ziek is dit... die kleine kinderen laat je een aap schrikken en dan vermoordt je ook nog kinderen... ik zou hem over laten plaatsen naar Guantanamo (als dat nog open zou zijn)... levenslang TBS. TBS heb je zowieso al je hele leven. Hij zal zwaar gestraft worden, dat is in ieder geval iets dat zeker is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.