Jump to content

Drama in kinderdagverblijf

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik hoor dit net, toen ik zelf op school was. Gewoon ziek is dit... die kleine kinderen laat je een aap schrikken en dan vermoordt je ook nog kinderen... ik zou hem over laten plaatsen naar Guantanamo (als dat nog open zou zijn)... levenslang TBS.

Guantanamo is al gesloten.

• Reacties 82
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• PSP-Keeper

10

• Dieko

9

• Pennywise The Clown

4

• MegaPilot

4

Geplaatst:
Ik hoor dit net, toen ik zelf op school was. Gewoon ziek is dit... die kleine kinderen laat je een aap schrikken en dan vermoordt je ook nog kinderen... ik zou hem over laten plaatsen naar Guantanamo (als dat nog open zou zijn)... levenslang TBS.

(als dat nog open zou zijn)... ;)

Geplaatst:
Laatste update : "Derde kind overleden na steekpartij in dendermonde.''

maak er maar vier van. en 2 ouders.

bron: studio Brussel

Geplaatst:
Laatste update : "Derde kind overleden na steekpartij in dendermonde.''

maak er maar vier van. en 2 ouders.

bron: studio Brussel

Dit blijkt uiteindelijk niet te kloppen..

Derde kind leeft nog..

Geplaatst:
DENDERMONDE - Een man heeft vrijdag twee baby's en een medewerkster doodgestoken en tien kinderen verwond in een kinderdagverblijf in deelgemeente Sint-Gillis in het Vlaamse gemeente Dendermonde.

Twee van de gewonde kinderen zijn zeer zwaar gewond, vier zijn ernstig gewond en vier zijn lichtgewond. Burgemeester Piet Buyse van Dendermonde heeft dat bekendgemaakt op een persconferentie in Sint-Gillis.

Bij het kinderdagverblijf Fabeltjesland, waar op dat moment 21 kinderen en zes begeleidsters verbleven, kwam vrijdagochtend rond tien uur een roodharige man op de fiets aanrijden.

Hij had zijn ogen zwart en zijn wangen wit geschminkt en droeg een rugzak. Hij belde, zei binnen iets te willen vragen en liep direct door naar de baby-afdeling. Daar stak hij wild om zich heen. Daarna ging hij door naar de peuterafdeling.

Bron Nu.nl

Dit is toch echt niet te geloven?

Waarom ga je nou kinderen vermoorden die net ter wereld zijn gebracht ?

Bestond de doodstraf maar voor deze dader.

Ik had het ook al gehoord.

Die man is echt CRAZY!

PS: mijn grootouders wonen daar maar 500m vanaf.

:cya:

Corneria

Geplaatst:

Wat speelt er wel niet allemaal in die kop van die gast wie doet dat in vredesnaam nou? Het verbaasd me niks dat ie uit een gesticht komt echt onmenselijk gewoon.

Geplaatst:

Er is nu een heel item op het nieuws erover.

Wat ik met een half oor heb kunnen opvangen, is dat de dader psychisch gestoord is. Hij had een masker op dat sterk op dat van The Joker uit Batman. Heith Ledger, vertolker van die Joker, is ongeveer één jaar dood nu.

Maar dat is één minuut van een heel gesprek dat ik heb gehoord, dus dat zal maar een kleine aanwijzing zijn.

Geplaatst:

Jongens, ik vindt dat je iemand die in een kinderdagverblijf iemand met messen kinderen heeft zitten neer te steken, niet toewenst: ''Alcatraz'' of ''Guatonamo Bay.'' Nee, ik vindt dat je een onderzoek moet doen of hij wel écht psychisch gestoord is. Ik denk dat hij in de kinderdagverblijf is binnen gestapt omdat hij niet wilden dat kinderen opgroeiden. Anyway, het is ook bizar, weird, en die man (28 :N ) is ook niet goed bij z'n hoofd.

Ik wed dat zijn proces wel gevolgd gaat worden.

Gr,

Cabby

Geplaatst:

Ik vond dit echt erg toen ik het hoorde. Vooral toen ik erachter kwam dat het in een kinderdagverblijf heeft afgespeeld.

Het zijn weerloze kinderen die zich helemaal niet konden verdedigen, en ja..

R.I.P. en gecondoleerd aan de familie en nabestaanden ;)

Geplaatst:

TBS heb je zowieso al je hele leven. Hij zal zwaar gestraft worden, dat is in ieder geval iets dat zeker is.

Dat zal wel meevallen hoor, de maximum straffen in NL (over belgië weet ik het eigenlijk niet) zijn extreem laag.

Nee hoor.. Binnen een jaar zal Gitmo gesloten worden, nu is het nog open.

Jongens, ik vindt dat je iemand die in een kinderdagverblijf iemand met messen kinderen heeft zitten neer te steken, niet toewenst: ''Alcatraz'' of ''Guatonamo Bay.'' Nee, ik vindt dat je een onderzoek moet doen of hij wel écht psychisch gestoord is. Ik denk dat hij in de kinderdagverblijf is binnen gestapt omdat hij niet wilden dat kinderen opgroeiden. Anyway, het is ook bizar, weird, en die man (28 :N ) is ook niet goed bij z'n hoofd.

Ik wed dat zijn proces wel gevolgd gaat worden.

Gr,

Cabby

Waar wil jij hem dan neer zetten? In een of andere halve TBS-kliniek waar je leven een natte droom is en ontsnappen een fluitje van een cent is?

Nee, Gitmo lijkt me een prima plek voor zo'n gast, hij is toch niet meer te redden.

Geplaatst:

Inderdaad, want als hij de doodstraf krijgt, lijd hij niet. En dat moet wel!

Maar ik denk sowieso dat hij geen doodstraf krijgt. Wél een zware straf, natuurlijk :)

Denk levenslang.

Geplaatst:

Toen ik dit hoorde kon ik mijn oren niet geloven. Dit is gewoon ziek. Maar je kan je er ook niet tegen wapenen, je kan moeilijk een gevangenis van een kinderdagverblijf maken. Iedereen kan met een mes binnenwandelen en kinderen neersteken. Zo zit de wereld in mekaar! Maar dat je zoiets nog maar denkt te doen. Van mij mogen ze die gast martelen!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...