demontventoux Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Blijkt nu dat de man (of monster beter gezegd) iemand is van 20 jaar is en dat ie niet gemaskerd/geschilderd was (logisch ook, welke oppas zou zo iemand anders binnenlaten). Het is verschrikkelijk wat er gebeurd is, zeker omdat het zo jonge, onschuldige slachtoffers zijn. Er zijn gewoon geen woorden voor wat die man bezield zou hebben. Wel jammer dat de journaals hun reportages zo sensatievol maken. Respectloos. Reageren
PSP-Keeper Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Dat was allang bekend Maar er is trouwens ook bekend dat de dader geen psychiatrische patiënt was, en ook geen strafblad had Reageren
sns Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Medeleven met de ouders van de kindjes ik hoop dta diew vent in de gavang komt Reageren
Gta-killer Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Zolang ze maar niet GTA de schuld gaan geven en weer een poging gaan doen om gta te verbieden vind ik het goed ^^ Reageren
MegaPilot Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 (bewerkt) Dat was allang bekend 2 dagen is het al bekend, en daarom zouden we er niet over mogen praten? 11 september is al 8 jaar geleden en we praten er nog over, dus... Ik vind het echt verschrikkelijk wat die gast gedaan heeft. Wist je dat de medewerkster die hij vermoord heeft juist op haar pensioen ging gaan? Ze was al van 1972 in dienst en ze zou dan eindelijk kunnen uitrusten van haar lange werk. Maar nee hoor, die jongen wilt even iedereen vermoorden/verminken/verwonden. Die kindjes die gesneden zijn in het gezicht en die nu nog leven, hoe gaat hun gezicht er later uitzien? Waarschijnlijk verminkt, en dat allemaal door die jongeman. Die kindercréche gaat hoogstwaarschijnlijk sluiten en dat is allemaal zijn schuld. Nou, bedankt, jongeman van 20 jaar... Bewerkt: 24 januari 2009 door MegaPilot Reageren
FerryN Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Zolang ze maar niet GTA de schuld gaan geven en weer een poging gaan doen om gta te verbieden vind ik het goed ^^ Waar slaat deze opmerking op? Dus zolang GTA niet de schuld krijgt, mag ie doen wat ie wilt? Ik vind het echt nergens op slaan. Maar kan natuurlijk aan mij liggen, misschien dat jij er anders over denkt. Ontopic: Ik vind het gewoon tragisch wat er gebeurd is. Kinderen die er niks tegen hebben kunnen doen, komt die dorpsgek aan, waarom ie sowieso al binnenkomt is een vraag, al is ie door de voordeur gekomen, al heeft ie een tunnel gegraven. Gesminkt of een masker, zo'n persoon laat je gewoon niet binnen, wie loopt er met een masker rond of schminkt zijn gezicht(behalve clowns)? Waarom hij het gedaan heeft is ook een vraag, gestoord of niet, zo'n actie is gewoon gestoord, en mocht ie niet in een inrichting zitten, moet ie maar gauw naar een inrichting gaan, want dit is gewoonlijk niet menselijk. En vind het gewoon tragisch voor de kennissen/familieleden/buurtbewoners/collega's dat dit gebeurd is. Reageren
XiPE Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Nog iets erg, De achterbuurman had de kindjes hard horen roepen en tieren, dus keek hij naar buiten. Hij zag dat er een roodharige jongeman bij de kindjes was en dat een paar kindjes tegen de raam stonden. Hij dacht dat kindjes tikkertje aan het spelen waren met die jongen en dat ze daarom aan het roepen waren, van opwinding. 5 minuten later zag de man die roodharige jongen rustig op zijn fiets stappen en weg rijden. Hij had pas door dat er iets aan de hand was toen de ambulance en de politie arriveerde. Zeer erg voor die man, hij gaat nu waarschijnlijk kapot aan schuldgevoel. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 (bewerkt) Waarom hij het gedaan heeft is ook een vraag... Hij heeft nog niets gezegd tegen de ondervragers, 'k heb dat gehoord op de radio. Waarschijnlijk gaat dit 'levenslang' worden. Levenslang = 30 jaar gevangenisstraf. Maarja, wat is een straf, aangezien: Goed gedrag = 1/3 van de gevangenisstraf uitzitten om daarna vrij te komen. Dus 10 Jaar gevangenisstraf. Enkel bij uitzonderlijke gevallen zeggen ze: x keer levenslang, dan kan je niet meer vrijkomen. Maarja, dat zijn dan echt uitzonderlijke gevallen, zoals Dutroux. Wat volgt er daarna? Weer een moord. Zo'n mensen veranderen bijna nooit. Bewerkt: 24 januari 2009 door MegaPilot Reageren
studio dewolf Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Als hij krijgt doodstraf dan is hij vrij uit de lijk dus beter levenslang met folteren. Elke dag 3 harde zweepslagen en 12 lichte zweepslagen. Als hij wil niet antwoorden op de vragen dan per onbeantwoordde vraag => 1 vinger afhakken en als de vingers zijn gehakt dan de tenen ook dan de ogen wegtrekken dan oren afhakken dan de handen. Maar jammer genoeg mag niet in België. DE WERELD IS ZINLOOS! Sorry voor die harde woorden. Reageren
Dieko Geplaatst: 24 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Als hij krijgt doodstraf dan is hij vrij uit de lijk dus beter levenslang met folteren. Elke dag 3 harde zweepslagen en 12 lichte zweepslagen. Als hij wil niet antwoorden op de vragen dan per onbeantwoordde vraag => 1 vinger afhakken en als de vingers zijn gehakt dan de tenen ook dan de ogen wegtrekken dan oren afhakken dan de handen. Maar jammer genoeg mag niet in België.DE WERELD IS ZINLOOS! Sorry voor die harde woorden. Mooi idee Dat is veel pijnlijker dan de doodstraf. Maar helaas mag het niet. Dan gaat Amnesty weer zeuren. Reageren
PSP-Keeper Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Dat gaat sowieso niet gebeuren Denk dat die man levenslang krijgt. De straffen moeten hier in NL echt verhoogd worden. De Iraanse rechtsysteem, dát zijn pas straffen. Voor verkrachting, drugshandel, overspel, en moord hangt daar de doodstraf... Reageren
Think Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Als hij krijgt doodstraf dan is hij vrij uit de lijk dus beter levenslang met folteren. Elke dag 3 harde zweepslagen en 12 lichte zweepslagen. Als hij wil niet antwoorden op de vragen dan per onbeantwoordde vraag => 1 vinger afhakken en als de vingers zijn gehakt dan de tenen ook dan de ogen wegtrekken dan oren afhakken dan de handen. Maar jammer genoeg mag niet in België.DE WERELD IS ZINLOOS! Sorry voor die harde woorden. We leven in een humane samenleving Maarja, ik zou ook liever hebben dat hij gestenigd wordt. En, hij was wit geschminkt, zijn ogen zwart en haar rood geverfd. Hij droeg een kogelvrije vest. Hieruit bljikt dat hij niet wou sterven. (De meeste massamoordenaars plegen na hun daad zelfmoord) En hij had een ganse rugzak met verschillende messen en een bijl in. + hij was op weg naar nog andere crèches!!!!! hij had een lijst met verschillende adressen van crèches op zak. Gelukkig heeft de politie snel en correct opgetreden. De kinderen die dit hebben gezien zijn zwaar getraumatiseerd! Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Te gruwelijk voor woorden, ik heb hier eerst ook niet op gereageerd. omdat ik niet echt zin had op de dag van de post om zoiets te lezen, Zelf wil ik bij de politie. en op dit moment kan ik zeggen dat ik mijn pistool niet in mijn holster had gelaten als ik het had gezien. mocht ik het niet gezien hebben en hem later aanhouden en weten wat er was gebeurt dan nog niet zachthandig, Gestoorde mensen zijn er helaas in deze wereld en kleine kindertjes moeten er soms voor boeten, Bedenk wel dat deze man nooit meer een leven heeft als hij nu 20 jaar in de cel komt of langer, de dag dat hij eventueel vrijkomt staan er genoeg mensen klaar om hem een kopje kleiner te maken! Reageren
Dieko Geplaatst: 25 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Als hij krijgt doodstraf dan is hij vrij uit de lijk dus beter levenslang met folteren. Elke dag 3 harde zweepslagen en 12 lichte zweepslagen. Als hij wil niet antwoorden op de vragen dan per onbeantwoordde vraag => 1 vinger afhakken en als de vingers zijn gehakt dan de tenen ook dan de ogen wegtrekken dan oren afhakken dan de handen. Maar jammer genoeg mag niet in België.DE WERELD IS ZINLOOS! Sorry voor die harde woorden. We leven in een humane samenleving Maarja, ik zou ook liever hebben dat hij gestenigd wordt. En, hij was wit geschminkt, zijn ogen zwart en haar rood geverfd. Hij droeg een kogelvrije vest. Hieruit bljikt dat hij niet wou sterven. (De meeste massamoordenaars plegen na hun daad zelfmoord) En hij had een ganse rugzak met verschillende messen en een bijl in. + hij was op weg naar nog andere crèches!!!!! hij had een lijst met verschillende adressen van crèches op zak. Gelukkig heeft de politie snel en correct opgetreden. De kinderen die dit hebben gezien zijn zwaar getraumatiseerd! En hij had een hakbijl bij zich in zijn tas. Ik wist echt niet dat er zulke gekken bestonden Reageren
Robbie007 Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Goed gezegd! Los ze op in zoutzuur! Laat ze vierendelen. Gooi ze met een blok beton aan de voeten in de zee! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.