Think Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 (bewerkt) Iedereen zit hier te zagen over GTA IV, terwijl hij al 4 mensen heeft vermoord, +- 10 mensen verwond, en kinderen getraumatiseerd Bewerkt: 27 januari 2009 door Think Reageren
Kyl-El Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Toen ik dit laatst op tv zag schrok ik ook even. Verschrikkelijk. Reageren
FerryN Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Dat zei je wel.Of kijk ik soms zo scheel dat ik er zie staan: Zolang ze maar niet GTA de schuld gaan geven en weer een poging gaan doen om gta te verbieden vind ik het goed ^^ Niet zo moeilijk doen jij Dat bedoelde ik iig niet zo, ik bedoelde gewoon dat ze van mij met die man mogen doen wat ze willen (doodstraf, levenslang, naar TBS, messteken toedienen weet ik veel) maar de man moet niet zeggen: ' ik kon er niks aan doen, GTA liet mij dit doen, ik ben onschuldig' naja dat slaat ook allemaal norgens op, hou het maar bij het bovenste, Dacht al dat je het zo bedoelde, maar zo stond het er wel, verkeerd geformuleerd dus(Heb ik zelf vaker last van ) Nee, maar dat slaat (meestal) nergens op, of mensen moeten psychisch niet helemaal goed zijn en dat na gaan doen. Maar niet iedereen is niet psychisch, en denk dat die man ze niet allemaal op een rijtje heeft staan wilt ie zo'n daad doen. Denk dat ze hem voor een flinke tijd moeten opsluiten en hem zijn daden iedere dag laten zien tot ie beseft wat ie gedaan heeft. Want dit is niet normaal, dit is gewoon ziek. Maar zoveel dingen zijn in deze wereld ziek, oorlogen, moordenaars, verkrachters, te veel om op te noemen. Reageren
.Senne Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Ik woon dichtbij Dendermonde, en het schijnt dat een van de kindjes die gestorven is, van een leerkracht in m'n oude school blijkt te zijn.. Reageren
Forever GTA Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 (bewerkt) Ik had vandaag kantine dienst op school en de radio stond aan en ik hoorde het. Echt vreselijk. Maar als hij uit een gesticht ontsnapt. Ja dan is er wel iets mis. Misscihen dat hij vroegen altijd zwaar erg gepest is enzo en dat die gewoon nieuwe mensen wilt voorkomen ofzo. Je weet maar nooit Beetje onzinnoi verhaal wat je nu verteld. Pesten op de lagere school, (de man is in de 20, dus ik neem aan dat je dat bedoelt met 'vroeger') zal vast niet de aanleiding zijn tot het; in een gesticht terecht komen. Dan zou het eerder iets met relaties endergelijke te maken hebben gehad. Mijn scenario zou zijn dat de man's vroegere vriendin een kind van een ander heeft gekregen. De gek gaat in zijn hoofd gelijk alle kinderen als de duivel zelf zien, en is zo tot het plan gekomen om de kinderen in deze kinderopvang neer te steken. Zoiets zal het wel zijn. Echter heeft het gesticht dan ook een groot probleem, aangezien daar de meest gestoorde joekels opgesloten zitten, met allemaal een geheel eigen wereldje. Heeft niks met relaties te maken de man is altijd alleen geweest, moeilijke jeugd, altijd alleen op z'n kamer geen contact en dan verhuizen. Sommige van de gebouwen zijn dicht en moet je bellen ofzo, maja ander zijn gewoon open dus als je afvraagt hoe ie binnen kwam hij liep gewoon naar binnen toe!! Het is idd niet te geloven dat zoiets kan gebeuren, maja amerika een jongen onder 10 heeft ook een ander gedood! Je denkt dat het niet bij ons kan gebeuren maar dat kan wel, en er gebeuren ook nog wel ergere dingen in de wereld, dus zo verbaasd ben ik ook weer niet. Maar het is wel ongeloofelijk triest.. Trouwens als je ook nog als the joker gekleed gaat en dit doet, ben je meer dan alleen gek in je hoofd. nou het schijnt trouwens dat z'n gezicht gewoon nogal bleek was, en donkere ogen had. Tja en waarom ie niks meer wist? dat kan op zich wel hoor, black out of identiteitswisseling of iets anders. In de krant stond trouwens dat ie altijd ook toen ie jong was helemaal alleen was, en alleen op z'n kamer en geen contact. En 2 maanden terug op zich zelf ging wonen en was alleen. Dus er kan veel mis gaan. Bewerkt: 31 januari 2009 door Forever GTA Reageren
Zaahed Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Ik vind het maar dom van die man dat hij al die kinderen heeft gewond laten raken en gedood. Je gaat toch geen kinderen vermoorden. Dat is zielig vind ik ze zijn net op de Wereld en dan gaan ze dood. Reageren
Nstyle08Z Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 (bewerkt) Ik woon zelf niet zo heel erg ver van Dendermonde en ik ben geschrokken toen ik het te weten kwam. Zoiets is gewoon onmenselijk, die kinderen moesten een toekomst hebben. Ik heb ook dan speciaal naar het nieuws gekeken en men zegt dat de vrienden van hem enzo zeiden dat hij altijd lief en aardig was maar heel erg verlegen. Ze zeiden ook op het nieuws dat een week daarvoor hij een oude vrouw vermoord had in haar eigen huis. Als ik het live zou meegemaakt hebben zou ik voor de rest van de week gewoon heel erg stil zijn door de schok. Ikzelf vind dat ze hem geen doodstraf moeten geven want dan is het gewoon kort en lijd hij er niet onder, een gevangenisstraf van 80 jaar zou echter beter zijn, dan lijd hij er gewoon echt onder en heeft hij de tijd van zijn leven om na te denken wat hij gedaan heeft. Iedereen uit mijn school zijn ook heel erg geschrokken, zelfs de zogenaamde badboys uit mijn school. Bewerkt: 31 januari 2009 door Nstyle08Z Reageren
The Hulk Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Ik woon zelf niet zo heel erg ver van Dendermonde en ik ben geschrokken toen ik het te weten kwam. Zoiets is gewoon onmenselijk, die kinderen moesten een toekomst hebben. Ik heb ook dan speciaal naar het nieuws gekeken en men zegt dat de vrienden van hem enzo zeiden dat hij altijd lief en aardig was maar heel erg verlegen. Ze zeiden ook op het nieuws dat een week daarvoor hij een oude vrouw vermoord had in haar eigen huis. Als ik het live zou meegemaakt hebben zou ik voor de rest van de week gewoon heel erg stil zijn door de schok. Ikzelf vind dat ze hem geen doodstraf moeten geven want dan is het gewoon kort en lijd hij er niet onder, een gevangenisstraf van 80 jaar zou echter beter zijn, dan lijd hij er gewoon echt onder en heeft hij de tijd van zijn leven om na te denken wat hij gedaan heeft. Iedereen uit mijn school zijn ook heel erg geschrokken, zelfs de zogenaamde badboys uit mijn school. Oftewel ze moeten hem gewoon een levenslange gevangenisstraf geven. Want ik denk dat die de 80 jaar niet meer haalt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.