GTA_PEEKCITY Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Hallo mensen, Ik heb een vraag over SketchUp 7. Ik heb namelijk problemen met ingame plaatsen want hij exporteert niet genoeg textures van het model, is dit probleem in SketchUp 6 niet? En is het handiger om toch SketchUp 6 te gebruiken?? 'Waves, Twix Reageren
Remi-X Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Of het echt handiger is om SKP 6 te gebruiken weet ik niet, maar ik heb er tegenwoordig ook errors mee. Dan gebruik ik 3 textures, komen er na het exporten meer dan 200 uit. Maar ik ben zelf bij SKP 6 gebleven, omdat SKP 7 ietsje zwaarder werkt volgens mij, en zo veel verschil tussen 6 en 7 merk ik niet. Maar dat hij niet genoeg exporteert kan opzich geen kwaad. Als je ergens anders wel genoeg hebt liggen, in goede BMP namen, dan kan je dat ook gewoon gebruiken. De textures die Sketchup exporteert hoef je dus niet altijd maar te gebruiken. Reageren
GTA_PEEKCITY Geplaatst: 23 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Of het echt handiger is om SKP 6 te gebruiken weet ik niet, maar ik heb er tegenwoordig ook errors mee. Dan gebruik ik 3 textures, komen er na het exporten meer dan 200 uit.Maar ik ben zelf bij SKP 6 gebleven, omdat SKP 7 ietsje zwaarder werkt volgens mij, en zo veel verschil tussen 6 en 7 merk ik niet. Maar dat hij niet genoeg exporteert kan opzich geen kwaad. Als je ergens anders wel genoeg hebt liggen, in goede BMP namen, dan kan je dat ook gewoon gebruiken. De textures die Sketchup exporteert hoef je dus niet altijd maar te gebruiken. Ik had ook in SKP 7 dat ik mijn JTC ging bewerken (Niet voor GTA bedoelt) en toen kreeg ik zwart beeld hing alles. Ik ga nu SKP 6 downloaden. 'Waves, Twix Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.