mm1992 Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2009 Weet iemand waar ik een bruikbare skilift kan vinden net als de cover van GTA IV, want ik heb er ooit een gezien boven me maar ik zat in een missie Alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2009 Er is geen skilift in GTAIV. Je zou ook in telefoonpalen kunnen klimmen volgens de trailers, maar dat kan ook niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2009 (bewerkt) Volgens mij bedoel je de "lift" die je van Algonquin naar Dukes Colony Island brengt, langs de Algonquin Bridge. De "ingang" van deze kabelbaan kan je hier vinden. Bewerkt: 23 januari 2009 door Hanneswasco Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ditmar154 Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2009 ha die het lijkt meschienop een skilift maar dat is het niet je bedoelt die op de brug tussen alquin(ofz00w) en dukes/broker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mm1992 Geplaatst: 23 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2009 Bedankt ! Op het bord van de ingang staat Skicar dus tis wel een SKILIFT (Kabelbaan) maar jammer dat je er nie in kan gaan staan en dan wa schieten ofzo:S stom gemaakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2009 Je kunt wel in de kabelbaan hoor. Je moet dan net als bij de metro op de instaptoets drukken. Je krijgt dan een cut-scene te zien van Niko in de kabelbaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2009 Je kunt wel in de kabelbaan hoor. Je moet dan net als bij de metro op de instaptoets drukken. Je krijgt dan een cut-scene te zien van Niko in de kabelbaan. En als je dan met je GSM je camera gebruikt dan kan je de binnenkant zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2009 Volgens mij bedoel je de "lift" die je van Algonquin naar Dukes Colony Island brengt, langs de Algonquin Bridge. De "ingang" van deze kabelbaan kan je hier vinden. Nee, wat jij zegt klopt niet(volgens mij). Als het goed is kan je hem hier vinden: http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...amp;set=476,333 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2009 Volgens mij bedoel je de "lift" die je van Algonquin naar Dukes Colony Island brengt, langs de Algonquin Bridge. De "ingang" van deze kabelbaan kan je hier vinden. Nee, wat jij zegt klopt niet(volgens mij). Als het goed is kan je hem hier vinden: http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...amp;set=476,333 We hebben beide gelijk. Het punt dat ik heb aangeduid is het punt waar je op kan stappen in Algonquin en het punt dat jij hebt aangeduid is het punt waar je dan afgezet wordt. En omgekeerd natuurlijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2009 Zijn er maar 2 punten waar je inkan stappen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2009 Zijn er maar 2 punten waar je inkan stappen? Volgens mij zijn er 3 punten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2009 Zijn 2 punten Aan de ene kant van de brug en aan de andere kant van de brug Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2009 Volgens mij bedoel je de "lift" die je van Algonquin naar Dukes Colony Island brengt, langs de Algonquin Bridge. De "ingang" van deze kabelbaan kan je hier vinden. Nee, wat jij zegt klopt niet(volgens mij). Als het goed is kan je hem hier vinden: http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...amp;set=476,333 We hebben beide gelijk. Het punt dat ik heb aangeduid is het punt waar je op kan stappen in Algonquin en het punt dat jij hebt aangeduid is het punt waar je dan afgezet wordt. En omgekeerd natuurlijk. Oja natuurlijk, Haha, er zijn 2 opstappunten. Niet aan gedacht Sorry voor de overlast Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.