JL_B Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2009 (bewerkt) Ik heb een vraagje, wanneer kom je eigenlijk in het nieuwe gedeelt van de stad? Ik ben nu dat nico's appartement in brand is gestoken en dat bedrijfje van zijn neef (naam kwijt:$) Moet je nog veel missies daarvoor doen want, ik ben aardig benieuwd naar het nieuwe gedeelte namelijk. Bedankt alvast! ciao, Jeroen Bewerkt: 23 januari 2009 door JL_B Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2009 Je bent er al bijna. Je kunt in het missieoverzicht vinden welke missies je nog moet doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2009 Zoals je op het missieoverzicht van WikiGTA kon zien zal Algonquin (het tweede/middelste eiland) bereikbaar worden vanaf de missie Blow Your Cover. Het laatste eiland (Alderney) komt beschikbaar na de missie Three Leaf Clover. Als je wilt weten hoeveel en/of welke missies je dus nog moet doen voordat je de volgende eilanden vrijspeelt kijk je gewoon even naar dat overzicht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2009 (bewerkt) Gelieve de spioler tag te gebruiken. :Y Bewerkt: 23 januari 2009 door End Of The Riot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JL_B Geplaatst: 23 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2009 thankx voor jullie snelle reacties Ik ben toch als heel nl onderhand ziek dus dat word gwn ff een avondje flink door gamen en ik ben er gauw? Beddankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JL_B Geplaatst: 23 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2009 Gelieve de spioler tag te gebruiken. :Y Hoe bedoel je ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2009 Gelieve de spioler tag te gebruiken. :Y Hoe bedoel je ? Spoilertags gebruik je als je informatie over de verhaallijn wilt "verstoppen" zodat de anderen die nog niet zo ver zijn het niet hoeven te lezen. spoileren die je door [ spoiler ]blablabla[ /spoiler] (maar dan zonder spaties) Dit is een voorbeeld van een spoiler[/font] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.