Jump to content

Dingen niet kunnen downloaden

Recommended Posts

Geplaatst:

Haloo jongens ik ben nieuw op dit forum en heb een vraag.

Kijk ; Soms als ik dingen wil downloaden komt er een wit papiertje voor dat betekent dat die het niet kan downloaden.

Maar als die het wel kan downloaden komt er iets anders voor (weet niet precies wat)

Ik kan ook geen mods downloaden voor GTA.

Mijn vraag is dus ; Hoe komt dit ? enn is hier een programma voor ?

ps; ik heb windows vista

Alvast bedankt!

Geplaatst:

Kun je je vraag even wat verduidelijken. Met wat wil je downloaden (browser, Firefox o.i.d.) Wat wil je downloaden. Hier snapt niemand wat van. :N

Geplaatst: (bewerkt)
Kun je je vraag even wat verduidelijken. Met wat wil je downloaden (browser, LimeWire o.i.d.) Wat wil je downloaden. Hier snapt niemand wat van. :N

ja ik weet het , het is moeilijk uit te leggen , maar ik zal zo even een screen er van maken.

edit ; foto gemaakt

kijk dit komt ervoor als hij het niet kan dowloaden ;

post-107404-1232725103_thumb.jpg

Bewerkt: door ronaldinho112
Kun je je vraag even wat verduidelijken. Met wat wil je downloaden (browser, LimeWire o.i.d.) Wat wil je downloaden. Hier snapt niemand wat van. :N

ja ik weet het , het is moeilijk uit te leggen , maar ik zal zo even een screen er van maken.

edit ; foto gemaakt

kijk dit komt ervoor als hij het niet kan dowloaden ;

Dat is een rar bestand, een ander soort Zip bestand. Dit kun je openen met winrar, winzip, en nog veel meer.

Bewerkt: door Remi-X
Geplaatst:

oke bedankt !

en effe voor de zekerheid ; krijg ik er virus van ?

want ik heb net een nieuwe pc en ben er heel blij mee , en zou het zonde vinden als er een virus in zou komen.

Geplaatst:

Winrar is volkomen veilig. Als je bang bent voor virussen moet je gewoon even op zoek gaan naar een goede scanner ;)

EEuhm ik heb m net gedownload maar nu staat die op mijn bereau blad , en ik probeerde net iets te downloaden wat zo'n bestand is maar hij doet nog steeds hetzelfde ?

huh ? nu moet ik een code sms'en ofzoo wat een vaag programma

Bewerkt: door ronaldinho112
Geplaatst:

Download hier WinRar. Sla het ergens op en voer het programma uit (het zal zich installeren). Het is een proefversie, maar je kan het altijd gebruiken. Vervolgens zal het .rar-bestand wat je hebt gedownload van icoontje veranderen. Dubbelklik erop en het zal openen met WinRar. Vervolgens moet je op 'Uitpakken in' klikken en de locatie opgeven. Daar zullen de bestanden ingezet worden. Vervolgens kan je de readme.txt van de modificatie lezen.

Hopelijk snap je het nu wat beter. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...