stefan321 Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 hoe maak ik een eigen gamemode met halo 3?? Reageren
PSP-Keeper Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Je kunt geen eigen gamemode maken in Halo 3. Reageren
stefan321 Geplaatst: 23 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Je kunt geen eigen gamemode maken in Halo 3. wrrm kan je ze dan wel downloaden terwijl ze niet van bungie zijn Reageren
PSP-Keeper Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Kun je een beetje duidelijker zijn in je antwoord? Ik snap het nmlk. niet helemaal Reageren
stefan321 Geplaatst: 23 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Kun je een beetje duidelijker zijn in je antwoord? Ik snap het nmlk. niet helemaal bij halo 3 kun je dingen op een soort marktplaats zetten daar kun je ook nieuwe gamemodes downloaden die andere hebben gemaakt ik wil graag weten hoe je ze maakt Reageren
PSP-Keeper Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Dat zijn maps, filmpjes, maar geen gamemodes Bij Theater kun je iig je gespeelde games terugzien en dan op de Marktplaats zetten. En bij Forge kun je eigen maps maken en dan ook op de Marktplaats zetten Reageren
stefan321 Geplaatst: 23 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Dat zijn maps, filmpjes, maar geen gamemodes Bij Theater kun je iig je gespeelde games terugzien en dan op de Marktplaats zetten.En bij Forge kun je eigen maps maken en dan ook op de Marktplaats zetten ik weet het 100% zeker Reageren
PSP-Keeper Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Ik weet ook 100% zeker dat je geen eigen gamemodes kunt maken in Halo 3. Ik heb de game zelf gehad en ik heb nog nooit die functie aangetroffen in de game.. Reageren
stefan321 Geplaatst: 23 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Ik weet ook 100% zeker dat je geen eigen gamemodes kunt maken in Halo 3. Ik heb de game zelf gehad en ik heb nog nooit die functie aangetroffen in de game.. oke ik stop ermee het kan zo eeuwig door gaan Reageren
Follow Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Het is waar dat je eigen game modes kan maken. Als je een gamemode selecteert in de Custom Games lobby kan je op X drukken en de settings van de game aanpassen. Zodra je klaar bent kan je weer op X drukken om het opteslaan, maar je kan ook B drukken om terug naar de lobby te gaan. Voor de leukste ervaring maak je een passende level bij de gametype doormiddel van Forge. Reageren
PSP-Keeper Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 (bewerkt) O, op die manier. Maar dat zijn gewoon de settings veranderen van een bestaande game mode Ja, op die manier kan het idd zoals Follow dat zegt Bewerkt: 25 januari 2009 door PSP-Keeper Reageren
Follow Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 O, op die manier. Maar dat zijn gewoon de settings veranderen van een bestaande game mode Ja, op die manier kan het idd zoals Follow dat zegt Inderdaad, en die bestaande game modes verander je dus gewoon in je eigen game mode. En deze aangepast game modes kan je ook uploaden naar Bungie.net waar mensen het dus vervolgens downloaden. (Je moet uiteraard wel 1 kiezen die je moet hebben. Want Slayer en CTF zijn verschillend kwa object.) Reageren
stefan321 Geplaatst: 2 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 O, op die manier. Maar dat zijn gewoon de settings veranderen van een bestaande game mode Ja, op die manier kan het idd zoals Follow dat zegt Inderdaad, en die bestaande game modes verander je dus gewoon in je eigen game mode. En deze aangepast game modes kan je ook uploaden naar Bungie.net waar mensen het dus vervolgens downloaden. (Je moet uiteraard wel 1 kiezen die je moet hebben. Want Slayer en CTF zijn verschillend kwa object.) oke tnhx ik heb het Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.