Jump to content

Arthis VS Jon-asses

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: hollywood, Celebrities....

Soort design: signature

Size design: eigen invulling tot 500x200

Render: als jij daar blij van wordt :)

Animatie: nee

Premade: nop....

Tijd van inlevering: voor komende week woensdag

Opmerking: suc6. liefst een beetje gevorderd. Ik denk dat je zelf wel in kan schatten of je ongeveer op het zelfde niveau als ik zit.

Geplaatst: (bewerkt)

Jon-asses heeft me via MSN laten weten de battle aan te nemen.

Mijn inzending:

hollycopyhl8.jpg

Hieronder: jij ook heel veel suc6 ;)

Bewerkt: door Arthis
Geplaatst:

Arthis: Dat je hiermee een battle durft aan te gaan met in je Battle tekst:

Opmerking: suc6. liefst een beetje gevorderd. Ik denk dat je zelf wel in kan schatten of je ongeveer op het zelfde niveau als ik zit.
Hier mee win je niet, en al helemaal niet van Jon-asses. :N Nu even over je sig. Te simpel. Alleen een paar effecten toegevoegd en een tekst :N

Jon-asses: I love this style. :$ Mooie licht inval, tekst en effecten. Alleen een nog al saaie achtergrond, maar dat doet de render er wel uitspringen.

Stem: Jon-asses :Y

Geplaatst: (bewerkt)
Arthis: Dat je hiermee een battle durft aan te gaan met in je Battle tekst:
Hier mee win je niet, en al helemaal niet van Jon-asses. :N Nu even over je sig. Te simpel. Alleen een paar effecten toegevoegd en een tekst :N

Jon-asses zei op msn tegen me dat hij de battle wel wou aangaan... waarom zou ik het niet accepteren? omdat ik dan mischien niet meer in de ranking sta? O nee zeg... stel je voor. Ik battle om me te meten met andere designers, en daar van te leren, niet om de punten of om de winst.

Ach, ik had het kunnen weten... mijn sig valt niet in de smaak bij al die effectengeilers. Kijk naar het geheel. Vraag je af of je word meegenomen in de sfeer van het plaatje. Ik houd van deze stijl van manips, omdat het iets sprookjesachtigs heeft. maar blijkbaar zie jij dat niet. jammer voor jou, ik kan me er niet druk om maken.

Bewerkt: door Arthis
Geplaatst:

Battle afgelopen, winnaar Jon-asses +1 punt voor jou.

Helaas wist Arthis geen stemmen voor zich te winnen, hopelijk de volgende keer wel. -1 punt bij jou.

Closed en updated.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...