Logitive Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Hai, heeft iemand verstand van ENB Series? (Klik hier) Als ik het geinstalleerd heb hoe het er staat en ik ga in de single player, doet hij het. Maar als ik de multiplayer wil starten krijg ik een error, iets met gta_sa.exe.. Weet iemand hoe ik dit fix? Thx. Screenie komt eraan. Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Hai,heeft iemand verstand van ENB Series? (Klik hier) Als ik het geinstalleerd heb hoe het er staat en ik ga in de single player, doet hij het. Maar als ik de multiplayer wil starten krijg ik een error, iets met gta_sa.exe.. Weet iemand hoe ik dit fix? Thx. Screenie komt eraan. Het is niet te fixen, het is onmogelijk om enb te gebruiken in combinatie met multiplayer. Helaas.. Reageren
Logitive Geplaatst: 23 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Hai,heeft iemand verstand van ENB Series? (Klik hier) Als ik het geinstalleerd heb hoe het er staat en ik ga in de single player, doet hij het. Maar als ik de multiplayer wil starten krijg ik een error, iets met gta_sa.exe.. Weet iemand hoe ik dit fix? Thx. Screenie komt eraan. Het is niet te fixen, het is onmogelijk om enb te gebruiken in combinatie met multiplayer. Helaas.. Ik zag toch echt iemand het gebruiken in de multiplayer, weet je het zeker? Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Hai,heeft iemand verstand van ENB Series? (Klik hier) Als ik het geinstalleerd heb hoe het er staat en ik ga in de single player, doet hij het. Maar als ik de multiplayer wil starten krijg ik een error, iets met gta_sa.exe.. Weet iemand hoe ik dit fix? Thx. Screenie komt eraan. Het is niet te fixen, het is onmogelijk om enb te gebruiken in combinatie met multiplayer. Helaas.. Ik zag toch echt iemand het gebruiken in de multiplayer, weet je het zeker? Vrij zeker, want bij mij werkt het niet. Kheb nog gezocht naar een mogelijkheid Reageren
Logitive Geplaatst: 23 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Hai,heeft iemand verstand van ENB Series? (Klik hier) Als ik het geinstalleerd heb hoe het er staat en ik ga in de single player, doet hij het. Maar als ik de multiplayer wil starten krijg ik een error, iets met gta_sa.exe.. Weet iemand hoe ik dit fix? Thx. Screenie komt eraan. Het is niet te fixen, het is onmogelijk om enb te gebruiken in combinatie met multiplayer. Helaas.. Ik zag toch echt iemand het gebruiken in de multiplayer, weet je het zeker? Vrij zeker, want bij mij werkt het niet. Kheb nog gezocht naar een mogelijkheid Hij werkt op R3, niet op 0.2X Dat zei diegene net zelf, hij kwam net online Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.