Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo iedereen,

Ik wilde een mod downloaden en instaleren via SAMI en ik heb de hele handleiding van het gebruik van SAMI gelezen. Ik heb goed gedaan en er stond na het instaleren van de mod: 'Your mod is instaled', dan speel ik San andreas en dan laat ik hem bij mijn save game en dan stopt ie halver wegen en dan doet ie niets en blijft ie stil staan op dat punt.

Kan iemand mij helpen??

Grtz Henkflexx :tu:

P.S je kunt ook een PB sturen ;)

Bewerkt: door Henkflexx
Geplaatst:
Hallo iedereen,

Ik wilde een mod downloaden en instaleren via SAMI en ik heb de hele handleiding van het gebruik van SAMI gelezen. Ik heb goed gedaan en er stond na het instaleren van de mod: 'Your mod is instaled', dan speel ik San andreas en dan laat ik hem bij mijn save game en dan stopt ie halver wegen en dan doet ie niets en blijft ie stil staan op dat punt.

Kan iemand mij helpen??

Grtz Henkflexx :tu:

P.S je kunt ook een PB sturen ;)

Probeer het eens met IMGTool, SAMI geeft vaak dit soort problemen. Installeer de mod opnieuw met de IMGTool. Het kan ook zijn dat je V2 hebt van SA, dan moet je downgraden met >deze< tutorial.

Geplaatst: (bewerkt)

Ja ik heb inderdaad V2 en met img tool doet ie het zelfde. Ik zal het even downgraden, wat is het verschil eigenlijk tussen V1 en V2.

Bewerkt: door Henkflexx
Geplaatst:
Ja ik heb inderdaad V2 en met img tool doet ie het zelfde. Ik zal het even downgraden, wat is het verschil eigenlijk tussen V1 en V2.

Dat je versie 1 kan modden en versie 2 niet :puh:

Geplaatst:

Thx ;) hij doet het nu maar ik heb een vraagje over de hyrdra. Als ik kijk bij youtube bij die hydra stunts gaat die hydra heel snel en bij mij gaat ie heel langzaam daar lijkt het wel alsof ie een straal motor heeft en bij mij lijkt het net 2 jetpacks aan elkaar??

Geplaatst:

Bestuur je de Hydra wel goed? Je kunt namelijk de straalmotoren roteren, door Numpad 8 en Numpad 2 [PC] of de rechter joystick [PS2 & Xbox]. Standaard staan ze naar beneden gericht, waardoor je omhoog vliegt. Als je de hierboven beschreven knoppen gebruikt, zul je ze laten draaien zodat ze naar achteren gericht staan. Als het goed is verandert het beeld met een klein schokje (je kunt ze eventueel nog even verder laten draaien).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...