Jump to content

Eerste Sport Signature

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb dit voor een battle met RD en Haasje gemaakt:

RD-vs-Haas-VS-me.jpg

Ik heb er ongeveer een half uurtje aan gewerkt en vind het wel mooi geworden. Meestal is een sportsig namelijk meteen een voetbal sig en dat vind ik irritant. Daarom heb ik deze render gekozen :)

Ratings en Tips plz :D

Geplaatst:

Ik vindt hem wel mooi, het beestje (Yeti?) is geinig. Verder vindt ik dat je goed gebruik hebt gemaakt van de Zwart wit, (Iets met brushen :7 ). Kort samengevat, ik vindt het een goede sig, alleen het lettertype bevalt me niet zo. Ik vindt een beetje GTA - stijl niet echt passen bij een sport sig, dus al ik jou was, zou ik een ander lettertype kiezen.

Rate:

8/10

Mooie sig, Zammy :)

Gr,

Cabby

Geplaatst:

Ik ben er niet tevreden over. Je hebt de render er letterlijk opgeplakt, En dat is niet mooi. Op een bepaald punt is hij ook overbelicht, En dat grijze linksboven valt ook meteen op. De tekst is ook simpel gezegd lelijk. Maar er zit ook een goed ding in. Alleen dat kan ik niet uitleggen, Heeft denk ik met de kleuren te maken.

Geplaatst:
Ik ben er niet tevreden over. Je hebt de render er letterlijk opgeplakt, En dat is niet mooi. Op een bepaald punt is hij ook overbelicht, En dat grijze linksboven valt ook meteen op. De tekst is ook simpel gezegd lelijk. Maar er zit ook een goed ding in. Alleen dat kan ik niet uitleggen, Heeft denk ik met de kleuren te maken.

Dat grijze is een lightnig effect :7 Dat staat in de tut waar ik dat vandaan heb. En is er nog iets positiefs?

Geplaatst:

Dat grijze is een lightnig effect :7 Dat staat in de tut waar ik dat vandaan heb. En is er nog iets positiefs?

Ja, Maar ik kan niet uitleggen wat dat precies is. Op een of andere manier spreekt dat me wel aan.

Geplaatst:
Ja, wat voor 'n beestje is dat dan?

(red., red.)

Een Yeti :roll: Ik zocht op Sport bij Planet Renders :7q

Geplaatst:

Ik vind hem nogal zwakjes. De render ziet er opgeplakt uit en ook de tekst is niet mooi verwerkt. Het kleurgebruik is nogal dof en de sig lijkt nogal LQ. Je had er beter aan gedaan om de render meer in te werken en de kleuren niet zo dof te maken.

Geplaatst:
Ik vind hem nogal zwakjes. De render ziet er opgeplakt uit en ook de tekst is niet mooi verwerkt. Het kleurgebruik is nogal dof en de sig lijkt nogal LQ. Je had er beter aan gedaan om de render meer in te werken en de kleuren niet zo dof te maken.

k heb er al heel veel aan geprobeerd om de sig in te blenden maar tevergeefs. En als je iets vind wil je dan zeggen wat zo is? Dus doffe kleuren. MAar welke kleuren?

Geplaatst:

De render is er opgeplakt ,maar toch zie je het niet echt.

Hij is niet overbelicht,en de lightsource vind ik goed gedaan.

De tekst zou ik veranderen ,een simpeler lettertype

Volg tutorials ;)

Geplaatst:

De render is er opgeplakt ,maar toch zie je het niet echt.

Hij is niet overbelicht,en de lightsource vind ik goed gedaan.

De tekst zou ik veranderen ,een simpeler lettertype

Volg tutorials ;)

Waarom zegt iedereen altijd dat ik tuts moet volgen :@ Zeg dan teminste welke tut ik moet doen en niet alleen dat ik er eentje moet doen... En weet je een simpel lettertype? Ik heb er 1100 op mijn PC dus doe maar een suggestie

Mooie kleur zit erin, echt cool!

Bedankt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...